Kuinkahan yleistä on olla 22-vuotiaana neitsyt? On siis ollut naisten iskemisen suhteen laiska :D
22-vuotiaana neitsyt
5
903
Vastaukset
- Hiibadaaba
Ei se ole sen kummallisempaa kuin 23-vuotias neitsyt. Hyvinkin yleistä nykyään jos ei ole sen ihmeellisemmin panostanut vastakkaisen sukupuolen kanssakäymiseen.
Ei ollenkaan tavatonta. Ihan iisisti nyt vaan :)
- armasrakasihku
Mä oon ollut 2 kertaa sukupuoliyhteydessä silloin kun olin 19 wee ja nyt oon 24v nainen ja en kyllä muista yhtään miltä se tuntu.. :P Ehkäpä oottelen sitä oikeaa näin romanttisena :P :D
- miumiurr
23-vuotias ja olen neitsyt. :) Eli älä stressaa. Olen muuten nainen.
Mulla on ollut poikaystävä muutamien kuukausien ajan, mutta herraa hermostuttaa vielä niin paljon, ettei ole tullut petihommista esileikkejä lukuunottamatta mitään vielä. Ja hän on aiemmin harrastanut seksiä.
Syy hänen hermostuneisuuteensa löytyy ekasta kerrasta: tilanne tuli täysin yllättäen eikä lopulta tapahtunut edes ns. oikean ihmisen kanssa. Poikaystäväni kertoi minulle, että asia kaduttaa häntä melkoisesti. Sinun ei todellakaan kannata kiirehtiä asian kanssa vaan odota naista, jonka kanssa sinun on helppo olla. - se on muotia
ku eukot ei kiinnosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144