Olen kahdesti nänyt livenä tän jäbän
Kerran Karjasillan Kodin Anttilan musaosastolla jollain nimmarikeikalla tän bongasin. Kovin sillä kädet tärisi siinä. :( Vaikutti aika jännittyneeltä ja varautuneelta.
Tokan kerran näin viime kesänä keikalla Beat Festissä. Olin Yamaha Custom-kerhon kokoontumisajoissa Karjalohjalla ja päätin käydä tsekkaamassa samalla mikä meno tuolla festarialueella oli. Jengi tuntui diggaavan ihan kybällä Tapsasta. Ja mikäs siinä. Helevetin kova artisti. Arvostan Vaikken vannoutuneena hevimiehenä niin en tuosta hänen edustamastaan musatyylistä välitäkkään. Mahtava ääni sillä kyllä. Ei irtois multa laulu tolleen.
Tapsan bongannut
L.R Kosonen
2
131
Vastaukset
- janskuli.
Vieläkö Tapsa on yhtä retee kuin nuorempana vai onko saanut nöyryyttä ( ja viisautta) iän mukana ?
- tere!!
Kyllähän minäkin olen Tapsasta kaikenlaista juttua lukenut ja kuullut puhuttavan kiukuttelusta, omahyväisyydestä ja sunmuusta, mutta kun hänet nyt muutamia kertoja olen keikalla livenä päässyt tapaamaan, niin on jäänyt vain ja ainoastaan positiivisella tavalla mieleen. Ystävällinen, huomaavainen ja kohtelias hän oli yleisölle ja laulunsa oli mitä hienointa kuultavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457382
- 324078
- 573615
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512324- 532307
- 372258
- 432258
- 162236