Niin tota mulla on aprilia sx 50 -07 malli ja mulla on siinä metrakitin tehari ja suutin on vaihettu 90 ja hyvin pelas ennen ku nyt. Ajelin 50 ja olin juuri nostamassa kierroksia teho alueelle, kun sitte mopo leikkas hetkellisesti kiinni, mutta lähti kuitenkin pienen polkemisen jälkeen normaalisti taas käyntiin ja ajoin kotiin ihan varuun vuoks teho alueen ala puolella ettei taas leikkaisi. Ongelma on nyt se, että mopo käynnistyy ihan normaalisti, mutta ei meinaa pysyä käynnissä ja moottorista kuuluu outo sivuääni niinkuin joku hankaisi jotain vasten ja tyhjäkäynnin säätö ei auttanut mitään. Öljyt on kunnossa ja jäähdytysnestettä on tarpeeksi. Mitä tehdä?
Mopo ei pysy käynnissä
xyarchieyx
2
623
Vastaukset
- joku95
aukaise sylinteri ja kato et onko mäntä ja männänrenkaat ok ja sylinteri
- urbanlegenddd
Mul yamaha dt ja aluks kuulu semmosta 'hhh'' ääntä ku päästi kaasu ja nyt kuuluu vähä sellasta kilinääki nii onks mäntä tai jtn? männäl ajettu varmaa 1-2t
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 392000