Olen ensi vuonna menossa lukioon ja olen miettinyt Vaskivuoren lukion tanssipainotteista linjaa. Onko joku teistä/tuttunne sen käynyt tai muuta kokemusta sen haastavuudesta jne? Itse olen harrastanut tanssia n.7 vuotta mutta en tiedä riittääkö se sisään pääsemiseen, kuinka tasokas lukio on?? kiitos vastauksista!
VASKIVUOREN LUKION KÄYNEET ! kysymys :)
M987-
2
582
Vastaukset
- mipsu8912
Vaativa on sisään otetaan joka vuosi vajaa 10 ihmistä. Jos todella uskot, että on sinun juttusi hae ihmeessä. Vaskivuori on aivan ihana lukio siellä on todella kotioinen ilmapiiri ja mukavat opettajat.
- porkkana234
Joo hae ihmeessä jos yhtään kiinnostaa ei siinä mitään häviäkkään :) Vaskivuori on aivan mahtava lukio jossa kyllä pääsee toteuttamaan itseään jos vähänkään itsellä halua riittää! esim. musikaalit, jotka on kyllä aivan huippu tasoa. Ja vaikka ei onnistaisi päästä tanssilinjalle niin yleislinjaltakin pääsee mukaan juttuihin :) tsemppiä jos päätät hakea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573765
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692646- 672532
- 582479
- 402349
- 162306