Hirvenlihan myynti

Maanomistus ja pyynt

Jotenkin maanomistajana minua korpeaa tuo lihan myyminen. Jos sitä lihaa on niin hemmetisti että sitä pitää alkaa kauppaamaan niin pitäisikö maanomistajien osuutta kasvattaa !

Itse otan kohta maat pois 80 h jos tuo myyntiinto ei vähene tai paistit isonen !

1

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpsispöpsis

Porukoita on niin monenlaisia. Toisilla seuroilla on velkoja toimitalojen ja ampumaratojen rakentamisen seurauksena. Toinen huomioitava asia on se kuinka paljon vuokranantajia on. Vuokranantajien määrän ollessa suuri lihajako metsästäjille, myyntiin ja maanomistajille voi olla monesti haasteellista.

Jos velkoja ei ole ja lihaa myydään ihan selkeästi henkilökohtaisessa hyötymistarkoituksessa, niin en ihmettele, että korpeaa.

Ei muuta kuin kysymään asiaa ja neuvottelemaan, asiallisessa hengessä kun kysyy, niin saa asiallisia vastauksia, ainakin jos vastapuolella on yhtään älliä korvien välissä. Meillä ainakin on asialliset välit metsästysoikeuden vuokranneiden maanomistajien kanssa.

Tyytymättömyys on hyvä tuoda julki vastapuolelle suoraan, nyrkin taskussa puristelu ja tänne kirjoittaminen saattaa hetkellisesti helpottaa mieltä, mutta harmituksen syy ei sillä poistu.

Metsästysoikeuden vuokrasopimukset ovat pääsääntöisesti määräaikaisia, viimeistään seuraavan jatkopaperin esityksen yhteydessä asiaa esiin ja lisäpykäliä sopimukseen tarvittaessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7276
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3565
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      48
      3082
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2246
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43
      2228
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16