mikä hitto tuota konetta vaivaa, kun se löytää päivityksiä joka päivä?
Kone hp omnibook XE3. Paljoa en ole kerennyt siihen tutustua, ostin sen kaverilta parilla kympillä. Se alusti sen ja myi pois. Kone on kuitenkin todella hidas ja suurimpana ihmetyksenä ovat nuo joka päiväiset XP:n päivitykset!
xp päivittää joka päivä!
8
148
Vastaukset
- bhgbftyd
Onko siinä nyt aito XP?
Vois auttaa se, että menet itse Microsoft Updateen ( Käynnistä-Kaikki ohjelmat-Microsoft tai Windows Update ) ja haet "aitoustodistuksen" ja Service Pack 3:sen, jotta saat päivitykset toimimaan ( siinä voipi olla sulla vain SP2 ).
Voihan päivitysgeneraattori olla risakin, mutta kokeile tuo ensin. - outoAa
kyllä pitäs olla ihan aito.
ja windows update väittää, että mulla on service pack 3. (päivitetty 28.syyskuuta) kävin just äsken kattomassa siellä mun päivityshistorian. mistä mie sen aitouden nään?
eilen koneen sammuttaessa oli vaivaiset 57päivitystä, ja tänäänkin mitä oon jo rämpläilly, niin kahdeksan äsken päivitti. ei mulla kyllä toisessa koneessa xp näin paljoa päivittele. - tuleehan noita
Just asentelin SP3:sen sisältämän median.
Ensin tuli pari päivitystä, bootin jälkeen sata lisää, näiden jälkeen vielä kolme boottia erinäisillä päivityksillä.
Nämä pitäisi asentaa heti ensimmäiseksi xp:n asennuksen jälkeen, koska esim. viruksentorjuntaohjelmat osaavat sotkea homman perusteellisesti. - outoAa
ok. pitää nyt seurailla, oli jotenkin vaan outoa, että niitä tulee noin paljon.
kiitos teille! - kenelle tulee
>mikä hitto tuota konetta vaivaa, kun se löytää päivityksiä joka päivä?
Kone hp omnibook XE3. Paljoa en ole kerennyt siihen tutustua, ostin sen kaverilta parilla kympillä. Se alusti sen ja myi pois. Kone on kuitenkin todella hidas ja suurimpana ihmetyksenä ovat nuo joka päiväiset XP:n päivitykset! <
Ja jos koneessa on Microsoft Office niin tulee toinen mokoma lisää ja vähitellen. Ne eivät tule kerralla kuten olettaa saattaisi. - bhgbftyd
Oletko saanut koneen nopeutumaan?
- Annalataavaan
Kyllä niitä päivityksiä riitää vanhalla asennusmedialla uudelleen asennetussa.
Itsellä meni neljä (4 ) tuntia ennenkuin kaikki sadat päivitykset asennettu. - mkjikloi
Jos koneessa oli jo SP3 niin tuskin muilla päivityksillä on nopeutta saatu lisättyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1096953- 954451
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista493945- 513538
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1913502
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242979- 672684
- 482542
- 131924