Ei mielestäni riitä yliopisto kun syrjässäkin on hyvin kallista.
Miksi pohjos-karjalassa on asunnot kalliita?
8
191
Vastaukset
- leppäkerppu
Rahan ahneus huipussaan niin yksityisillä vuokraajilla kuin kaupungin vuokra-asunnoissa tai kenellä tahansa vuokraajalla. Ei ole mitään muuta syytä olemassa. Turhaa selittelevät, kenellekkään ei uppoa.
- Olen pahoillani
Olen ihan yksin syyllinen tilanteeseen.
Ryhdyn heti maanantaina toimeen tilanteen korjaamiseksi.
Saatte hyvityksenä asua ilmaiseksi rantapaikalla.
Matkaa Joensuun keskustaan vain 9 km (Ylämyllyn suunta - Hirsiniemi - Lauttasaari).
Se on se kolmas vene oikealta lukien (kumollaan).
Jätin sen sinne kun lähdin valloitttamaan maailmaa n. 25 v sitten. - bebaako
Olen pahoillani kirjoitti:
Olen ihan yksin syyllinen tilanteeseen.
Ryhdyn heti maanantaina toimeen tilanteen korjaamiseksi.
Saatte hyvityksenä asua ilmaiseksi rantapaikalla.
Matkaa Joensuun keskustaan vain 9 km (Ylämyllyn suunta - Hirsiniemi - Lauttasaari).
Se on se kolmas vene oikealta lukien (kumollaan).
Jätin sen sinne kun lähdin valloitttamaan maailmaa n. 25 v sitten.otatko maxun luonn0ssa?
- Odottelen vastauksia
kiitos.mutta liian korvessa on vaikka olis ilmainen.
- Pakko myöntää,
et lähimpään kaljakauppaan on matkaa enemmän kuin se juopon maili eli yli 124 metriä.
Täytyy jättää sitten sikseen.
- kallista?
No jos tääl o kallista, ni ei kanntaa ainankaa etelä-suomeen nokkaansa työntäää...
- kallis ei aina hyvä
Krhm Turussa asuin kaksiossa (55 neliötä) viiden kilometrin päässä keskustasta, täysin hyväkuntoisessa asunnossa, ei kaupungin tai minkään opiston asuntolassa vuodesta 2007 vuoteen 2009. Vuokra oli 350€/kk vesi (10-12€). On se ainakin etelämmässä kuin tämä jumalan seläntaka, vaikka lukeutuukin pikemminkin Länsi-Suomeen.
Länsi-Suomessa on vuokrahinnat halpoja ainakin. Oli shokki muuttaa tänne takapajulaan, missä maitokin maksaa enemmän. No, lähden heti pois kun voin. - kallista?
No mäpä en kyl missää kerrostalos kyl asuiskaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010