Olen löytänyt yllämainitun yhtyeen vasta viime vuosina, ja tiedonjanoni on valtava kyseisen bändin historiaa kohtaa. Löytyykö tältä palstalta vanhemman polven AIC-diggareita jotka ovat eläneet nuoruuttaan bändin elinaikana? (tai ehkä tarkemminkin Layne Staleyn elinaikana..). Millaiset välit bändin jäsenillä olivat toisiinsa? Oliko koko bändillä vaiko vain Staleylla kielteinen suhtautuminen julkisuuteen ja mediaan? Miksi Staley jätti yhtyeen? Hauskoja tarinoita yhtyeestä? Hakukoneilla löytää yhtyeen historiasta vain englanninkielisiä sivustoja, ja itselleni pitkien vieraskielisten selostusten lukeminen on todella tuskallista ja vaikeaa, koska minulla on ADHD enkä meinaa millään pystyä keskittymään lukemaan tekstiä jota minun tarvitsee samalla päässäni kääntää suomenkielelle.
Tuhannet kiitokset mahdollisista vastauksista!!
Alice In Chains
indiscribable
1
105
Vastaukset
- facelift
Bändillä on nihkeät välit kun eivät kamanvedoltaan pystyneet tekemään musiikkia.
Staley jätti yhtyeen, koska heroiini oli kivempaa, haima ja maksa sanoi kaput, mies muuttui keltaiseski ja paskoi kuulemma housuihin ja lopulta kuoli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3198241Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016493Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753735- 772898
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402570- 452533
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222266- 1162188
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962044- 481633