Taas on aika tyhjentää pakastin ylimääräisestä hirvenlihasta. Kyllä koirat lihoo kun hirveä on pakkaset puolillaan kun sitä ei voi edes naapurille myydä että voi talvella kehuskella kuin Roope rahoillaan kuinka on hirvee! Onko mitään niin sulkeutunutta porukkaa kuin hirvimiehet, lihat syötetään koirille ennen kuin myydään jollekin joka ei itse pääse hirvimetälle?
Vanhat lihat koirille!
Viiii.....taaaaaa!
3
140
Vastaukset
- Niin muakin.
Ootkos kysynyt että myisikö?
Vai ootkohan sen sortin tyyppi jolle ei myydä edes paskaa, koska tiedetään että kuitenkin siitäkin nettiin riennät valittamaan... - hirveetä hirvee
No mulla menee kotitalous käytössä nyt vuoden 2009 hirvenlihoja ja lintuja enkä todellakaan tyhjennä pakastinta koirille. Riistanliha säilyy pakastimessa hyvin useammankin vuoden ja joka muuta väittää valehtelee tai sitten meidän perheessä kenelläkään ei ole makuaistia enään ollenkaan:)
- mieh_tääl
itse syötän kesän mittaan supikoirille ja ketuille...kun ei tahdo saada syöttiainesta kesällä mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457352
- 324068
- 573605
- 503120
- 172806
- 532307
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492299- 372258
- 432248
- 162236