Heipähei, ajattelin poiketa käymään kyseisessä liikkessä seuraavalla helsingin reissullani ja ajattelinkin kysellä että millainen hintataso kyseisellä liikkeessä on? Eniten olisin kiinnostunut siellä myytävistä sormuksista, että kuinkahan kalliita ne mahtavat olla (ihan sellaiset perus)?
Ninja For Men
4
311
Vastaukset
- joo-o..
joo mäki haluisin tietää kun olis minullaki asiaa tuohon liikkeeseen :DD
- sormus
teräksiset sormukset noin 10€, eivät taida muita myydäkkään...
- Pertti222
Kiinalaista rihkamaa myyvät. Samaa mitä turistipaikoissa myydään kojuissa. voihan noita samoja tilata myös esim. ebaysta tai sitten www.buyincoins.com
- Niina N.
Surkea paikka. Ebay:stä saa paljon laadukkaampaa tavaraa ja halvemmalla. Kaikki korut ovat pelkkää rihkamaa. Jos haluaa laadukkaita koruja, niin kannattaa mennä jonnekin muualle. Jos ei halua laadukasta, niin ostakaa netistä.
Olen ostanut pari korua täältä ja kaikki ovat hajonneet kuukauden sisään. Liike ei myöskään korvaa näitä, kun oletuksena on, että ne hajoaa nopeasti. Ostin Ebay:stä pari korua ja ne ovat kestäneet hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748