Sattuu ja tapahtuu...
http://freepathways.wordpress.com/2011/09/08/uskovainen-taivaan-portilla/
Fundamentalisti taivaan portilla
2
91
Vastaukset
- cyberangel
LOL
Luonnollisesti jakeet6 on repäisty Raamatusta väärällä selityksellä,
mutta ajatus on oikea
JOS
ihminen on vielä kiinni jossain maallisessa kuten tavaran himossa tai asemassa, niin ei välttämättä kelpaa Jumalalle
Luuk 18:18 Ja eräs hallitusmies kysyi häneltä sanoen: "Hyvä opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?"
...
Luuk 18:22 Kun Jeesus sen kuuli, sanoi hän hänelle: "Yksi sinulta vielä puuttuu: myy kaikki, mitä sinulla on, ja jakele köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua".
Luuk 18:23 Mutta tämän kuullessaan hän tuli kovin murheelliseksi, sillä hän oli sangen rikas.
Luuk 18:24 Kun Jeesus näki hänen olevan murheissaan, sanoi hän: "Kuinka vaikea onkaan niiden, joilla on tavaraa, päästä Jumalan valtakuntaan!
Toisaalta jos ajatusmaailma on jo Jumalan mukainen
niin ei tarvitse käskyjä, vaan palvelee oikein
Luuk_8:3 ja Johanna, Herodeksen taloudenhoitajan Kuusaan vaimo, ja Susanna ja useita muita, jotka palvelivat heitä varoillansa.
Eri tarvitaan myös ymmärrystä lukemaansa
MUTTA
erittäin hyvä asia itse kunkin miettiä kohdallaan! - Tällä periaatteella
Ei kai sitä nyt ihan joka kohtaa, vaan vain ne joilal saa muita ihmisiä alistaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573765
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692646- 672532
- 582479
- 402349
- 162306