Näin viime yönä outoa unta. Seisoin isäni vieressä ja häpeissäni katsoin käsiäni sillä olin viillellyt. ja mielessäni soimasin itseäni sillä tiesin asian valkenevan vanhemmillenikin sillä kämmeneni oli kiinni ranteissani enää luun kautta... mitähän tämä voisi merkitä?
Uni
2
163
Vastaukset
- anonyymi kansalainen
Hei,
Minä myös näen välillä varsin väkivaltaisia unia joissa kuvaamasi kaltaisia asioita tapahtuu minulle tai muille.
Osaatko arkielämässä ilmaista kielteisiä ja vihaisia tunteitasi selkeästi? Omalla kohdallani tuntuu siltä että unet johtuvat kyvyttömyydestäni ilmaista vihaiset ja loukkaantuneet tunteeni valveilla ollessa. Vihaiset tunteet ikäänkuin kääntyvät sisäänpäin ja siksi ne näkyvät viiltelyinä ja uhkaavina tunnelmina unimaailmassa.
Ajattelin että tuo mainitsemasi häpeän tunne voisi kuvastaa sitä että kokisit kielteisten tunteiden ilmaisemisen kielletyksi. - minusta...
näitä vihaisia tunteita pitäsi hävetä eikä ilmaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254358
- 272471
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174