Moikka olen 18 vuotias tyttö ja olen opinnoissani edennyt siihen vaiheeseen että viimesiä viedään. Kaikilla luokkalaisillani on vaan tiedossa mihin he menevät töihin. Opiskelen siis PARTURI-KAMPAAJAKSI. Mutta en ymmärrä miten hakea töitä tällä alalla parturi-kampaajat harvemmin hakevatr työntekijää missään, mutta miten itse saisin työpaikan en halua kuitenkaan vielä olla yrittäjä vaan vuokrapenkkiläinen tai työntekijä.
Osaako kukaan auttaa kuinka tällä alalla saa töitä. Monet menee suhteillaan missä ovat olleet työharjottelussa, mutta ite olen ollu sellasissa paikoissa jotka eivät palkkaa ketään töihin pitäskö mun vaan mennä ovelta ovelle kysymään?
Parturi-kampaajat huom ja myös muut yrittäjät
Katjhuska93
2
146
Vastaukset
- kampaajamyös
Voisit kysyä jostain kampaamosta missä on työntekijöitä, että pääsisitkö koulun ohella ilta-vkloppu- töihin. Siitä voi saada sitten työpaikan valmistumisen jälkeen. Vasta valmistunut on halpa tyntekijä yritääjälle joten hänet on kannattavaa palkata. palkkahan on n.1300€ josta lähtee vielä verot.
- reblika
Ja tiesithän sen että vuokratuolilainen on itsenäinen yrittäjä?hän vain on vuokrannut tuolin kampaamosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218297Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016523Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 773018
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402630- 452603
- 1292371
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222336Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962064Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281757