.45 auto cal aseeseen??
Tarttis ampua rottia..ehkä niillä aitas rotat ja hiiret kualis ku nakkii eivät tahro noi rotat jäärä ja pilkkanaan pitävät isoon talon isäntää ja hyäkkäävät kummisaappahan varteen kiine..siittä mää en tykkää..perkllle..
Mistä saa haulipatruunaa
5
269
Vastaukset
- rotanpyytäjä
Minoon tehny ihan itte haulipatruunat kolmeviisseiskahan. Laitetahan N310 ruutia pualisen krammaa ja sitten ohut välitulppa vaikka nahasta tai jostakin muusta sopivasta ainehesta.Päälle niin paljon pieniä haulia kun sopii. Ja niitten päälle vaikka lämpöliimaa niin pysyy haulit mukana. Tämä toimii vaan lyhyillä matkoolla kun rihlatus asees tahtoo haulikuvio jäärä tyhjäksi keskeltä jo muutamas metris.
- jiimies23
rihlat menee tollasella pelillä..
eipä taida suomessa haulipaukkuja olla, ulkomailta tilattava- rotanpyytäjä
Vai rihlat menöö. Minne ne tualla tavalla menöö. Jos mun asees ne johnakin menis niin mä käskisin mennä vaikka kauppahan ja tuara mulle koppa kaljaa.
- Ainakin .22
haulipatruunaa sai takavuosina Suomesta ihan asekaupasta. Tekijä muistaakseni Eley.
Haulit on pieniä, mutta kyllä useampi rotta on kellistynyt niilläkin.
Jos sinulla on .22 niin koita sillä. En tiedä miten itselataava suhtautuu noihin haulipateihin, kun Amerikassa käyttävät revolverissa käärmeentappoon niitä. - Vielä .22 sesta
että Federal ja Winchester ainakin näkyvät nykyään tekevän haulipatruunaa.
http://www.shoppaillen.fi/index.php?page=shop.product_details&category_id=90&flypage=flypage.tpl&product_id=715&option=com_virtuemart&Itemid=71&vmcchk=1&Itemid=71
http://www.sissos.fi/winchester__22_lr_haulipatruuna_50kpl_pr_020892100312.html
Ei ihan yhtä miehekäs kuin .45, mutta piisaa rotalle ja on halvempi. Ei riko paikkoja ammuttaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334143
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542358
- 402309
- 432288
- 162256