sais vielä kerran ajokikseen, akseliperä ja nousuteli mielellään, olis puunajoon meinaan mahtivärkki. Mascuksessa olisi yksi myytävänä,pitäiskö käydä ostaan, sais ajaa ne huonot paikat sillä pois.
Kaaniiiin
tukkirekka
5
352
Vastaukset
- 111 scania rules
taitava kuljettaja ajaa varmaan puut pois,siinä missä muillakin.
- p-ölli
kova peli on! vielä kun olis kuutoskone & opticruise..
- niitti hyttä
Joo kyllä mä mielummin ajaisin nittihyttäsisulla. On se niin magee peli.
- tukkirekka
Puut lähtisi sinun unelmapelillä takuuvarmasti verrattuna tuohon minun himokkiin.
- rukkitekka
Äijähän puhuu aivan asiaa, eli akseliperällä ja nousutelillä nuo hommat hoidetaan. Etuakselikin tossa hieman avittaa kun se sattuu olemaan vetävää tyyppiä. En mitenkään kehtaa kuitata mutta kun omassa ajokissa on mäennousukyky vaivaiset 40,3 astetta :D :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224504- 203635
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052397- 272101
- 341994
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151668
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191487- 121351