Jos tuntee jotain metsästäjiä hyvin, niin aina jää jotain lihaa sitten, ja tutuille voi antaa.
Minä olin metsätöissä, puuhommissa isän kanssa, alkoi väsyttämään siinä jo aika nopeasti, isä sanoi että: älä vedä itseäsi ihan piippuun sitten kun et ole ollut vähään aikaan näissä hommissa... taukoa välillä :)
Sitten kun tulee uutta hirveä, niin metsästäjille melkein aina jää jotain, voi antaa kavereille.
Hyvä harrastus on kyllä hirvenmetsästys.
hirveäjaviherpippuri
3
120
Vastaukset
- hirveäjaviherpippuri
Tuntuu kyllä surkeille uudet moottorisahat, verrattuna johonkin mitä, vanhan ajan Sachs-Dollmar 4HP tai MCCulloch isolaippainen 6,2HP.
On noissa kyllä kantamistakin sitten metsässä :) - 20+20=40
..kun oltiin muissa metsätöissä.. kun hirven metsästys juuri alkanut, minä otin punaisen lippiksen päähän jotta eivät ammu vahingossa sitten.
- metsur
Rankoja karsien minäkin aloitin. Sen jälkeen en päässyt läheskään heti hirviporukkaan, siinä sitten mietin pitäiskö puuhommia jatkaa vaikka huonosti tulee lihaa siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573575
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 432238
- 492235
- 162226