Tiedän, että et näe tätä, mutta mun on pakko saada tämä pois sydämeltä ja pelkkä tieto siitä, että saattaisit nähdä tämän tuo minulle pientä lohtua.
Se on totta, että rakastan sinua. Ikävöin sua joka päivä. Ei päivääkään mene ohi, ettet olisi mielessäni.
En ole ollut kenenkään kanssa vaan olen pysynyt sinulle varattuna, koska minun mielestäni tosirakkaus odottaa.
Joka yö kun menen nukkumaan toivon, että näkisin sinut jossain tuolla.
Olen itkenyt paljon... Olen ollut niin katkera, että se on tehnyt minusta hölmön.
Toivon, että tietäisit miten paljon rakastin ja rakastan sinua yhä vaikka tiedän, että se on mahdotonta. Niinkuin kaikki tässä koko jutussa.
Haluaisin sanoa niin paljon enemmän. Oot ihanin nainen kenet tiedän ja sulla on aina AINA erityinen paikka mun sydämessä.
Niin ikävä
kurjaa______
3
455
Vastaukset
- Yksi J
Olihan kaunista:)
Olisi ihanaa, jos jollain olisi noin voimakkaita tunteita minua kohtaan joskus..
No, aina voi toivoa.
Toivon, että saat jonkinlaisen selvyyden tilanteeseesi, sillä oma elämäsi jää elämättä, jos vain odotat ihmeitä... - tyttelii !
kaunista.. onkos jokin jota et saa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407