Eli tarkoitus olisi pitää hauska, epävirallinen puhe sukulaiseni häissä. Yritin etsiä netistä sopivia, mutta tuntuu, että ainut hauska hääpuhe on netissä se puhe suomeksi ja viroksi. Ja se on ihan poissuljettu, kun olen sen jo tämän tulevan hääparin läheisen häissä pitänyt. Eli onko mitään ideoita HAUSKAAN hääpuheeseen?? Täytyyhän muitakin olla kun tuo hääpuhe suomeksi-viroksi. :D
En omista mielikuvitusta niin paljoa, että voisin puheen keksiä itse, vaikka haluaisinkin.
Hääpuhe
pientähauskaapuhetta
2
646
Vastaukset
- BA
Koosta eri laulujen säkeistöistä (tai osasta niistä) puhe. Hae vaikka kirjastosta parit laulukirjat tai katso liramasta ja rupea koostamaan puhetta. On hivenen työlästä, mutta taatusti uniikki.
- Oho mun puhe
'kiitos, kun tulitte talkoisiin... keittiössä tarvittaisiin vielä lisää apuja. Kuvaajalle vinkkinä 'linssin suojus ollut alkuillan paikoillaan'. No mutta heikon lahjashekkisaldon vuoksi laitamme teille kaikille laskun kotiin. Hymyä, otetaan nyt ryhmäkuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467655
- 334243
- 573725
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562445
- 512388
- 402339
- 162286