Olen 12v poika pohjois suomesta ja olin tänää menossa kaverin kanssa pelaamaan frisbeegolfia ja käytiin siinä matkalla Ärrällä. Olin ostamassa itselleni tikkaria ja näin kuinka kaverini otti yhden taskuunsa. Kuiskasin hänelle: "mitä sä teet" ja hän sanoi: " oo hiljaa". Sitten me jatkettiin matkaa ja sanoin hänelle: "miks ihmeessä sä varastit". Hän sanoi että on hauskaa saada tavaraa ilmaiseks ja olin ihan hiljaa ja tunsin pientä syylisyyden tunnetta. Eli pitäiskö mun oikeesti kertoa jollekkin kun en oo saanu ees nukutuksi kunnolla. Petänkö mä sen jos mä kerron jollekkin vastuuntuntoiselle aikuselle?
Auttakaa!
12v
1
141
Vastaukset
- r-kioskin täti
Älä rupee vasikoimaan kenellekkään, mutta tee kaverillesi selväksi, että et halua olla mukana kun hän tekee laittomuuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225144- 254328
- 272461
- 342244
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174