Pikku penskana parhaita frendejäni oli samassa pari- talossa asuvat nöffi ja sakemanni. Niiden kanssa tuli sitten peuhattua päivät pitkät, jos joku pojankoltiainen sattu jotain naljaileen, sakemanni oli viivana paikalla ärisemässä, ja siihen jäi kiusaamiset koltiaisilta. Nöffi oli jo vähän vanhempi, arvonsa tunteva rouva. Tallusteli aina perässä, ja katteli touhuja. Yks päivä sitten äitee kutsu syömään sisälle, sanoin nöffille että jos odottas siinä pihalla, kun käväisen syömässä. Alko tuleen kuitenkin jo liian myöhä, enkä päässyt enää ulos, en edes tarkistamaan onko nöffi vielä siellä vartomassa, kun muori vakuutteli koiran jo läksineen kotiansa. Jokusen tunnin kuluttua ovikello kuitenkin soi, siellä oli naapuri joka sanoi tulleensa koiraa hakemaan! Nöffi se oli monta tuntia uskollisesti mua odotellut, tämä tarina koskettaa ja lämmittää mieltä vieläkin!:)
Kultainen nöffi kokemukseni!
Voi nenä!
4
410
Vastaukset
- josaldinho1883
ihana....olisi kans ihanaa ittekkin omistaa nöffi.sakemanni.bernhardilainen ja kultainennoutaja sekä bichon frise
- Axw-744
Meiän lähellä asuu 2 nöffiä. Olisi upeaa omistaa 7 nöffiä ja 5 urosta ja 2 narttua ja 6 urosta ja 8.5 kk nöffi ja sitten vielä 7 tuontinöffiä italia. ruotsi. venäjä ja usa ja 2 nöffiä ranskasta. Ja .1 nöffi italiasta
ihana teksti.. Mun Lapsuus Kokemuksiin Kuuluu bernhardilainen mut nöffiin oon tutustunu 90-luvulla
ois kiva omistaa nöffi ja kultainen noutaja. cockeri ja bernhardinkoira
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854