Tikkurilan paras ripsihuolto?

Eyelashes

Mistä saa Tikkurilan parhaat ripsienpidennykset? Paikkoja on vaikka kuinka mutta mikä on paras? Paljonko maksaa huolto?

9

3835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjkl099

Parturi- kampaamo Fioris Ylivedon talossa.

• ripsetön

Fioriksesta olen kyllä erimieltä.
      Minulla ikävä kokemus sieltä, ripset yhteenliimaantuneita ja kun ne saatiin toisessa paikassa irroitettua, lopputuloksena omat ripseni niin vaurioituneet,että nyt kuukaudenkaan päästä,en vielä uusia pidennyksiä voi ottaa :(

• miiiii

Anna Bella Salon, Tikkurilan ABC huoltoasemaa vastapäätä. Samassa talossa kuin Tikkurilan rengas.

• uskollinenasiakas

Parturi-kampaamo Carusellissa oli todella hyvä, Jenny-niminen ripsitekijä, löysin Jennylle työkaverini kautta ja olen ollut todella tyytyväinen!
      Alussa kävi niin, että kun halusin varata aikaa Jennylle, niin aika olikin laitettu jollekin Jennille, ja hänen tekemät ripset oli kyllä täysin eri näköiset kuin mitä odotin saavani (työkaverin ripsiä kun katselin...), mutta huoltoon menin sitten Jennylle ja erittäin hyvät tuli!
      Jenny lähti jonkun aikaa sitten yrittäjäksi Havukoskelle/Koivukylään parturi-kampaamo TiiTukka-nimiseen liikkeeseen (www.tiistudio.fi), ja olen seurannut perässä vaikka matka vähän pitenikin (asun nimittäin Tikkurilassa itse)!

• tuulisss

Itse suosittelen Kauneushoitola Amelieta. Tosin se on Vantaan Kivistössä, mutta Tikkurilasta pääsee sinne hyvin. Itsellä ollut jo reilun vuoden pidennykset ja olen todella tyytyväinen tämän paikan tekijään. Olen käynyt siis muissakin paikoissa, mutta todennut tämän ehdottomasti parhaaksi. Ekan kerran ripset maksaa muistaakseni 120 ja huollot 50, ja kestää n 45 min, ellei vähemmän. On tosi ripeä laittaja, mutta tarkka ku mikä! Suosittelen

• Ripsiräpsyt

HR Beauty, toimii Easyfit Tikkurilan tiloista.
        Ihan ehdottomasti kokeilemistani paikoista paras!

• ripsiräpsy
    • Outi123

Salon Daylux Tikkuriliassa

• Päivi332

Suosittelen Salon Daylux Tikkurilassa, hyvää laatu ja ammattitaidonen palvelu. Kaunis liike myösikin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7725
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4283
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3755
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2636
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2508
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58