Hennes&Mauritz

Huikka&Naukku

Olen lukenut tältä palstalta, että tuo kyseinen lapsityövoiman suurilupaus tulee Varkauteen usean ketjun voimalla. Kyllä saa Jim&Jill katsella toiselle puolelle tietä, kun teinit valuvat sinne...

16

591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hese<3

Saattaapa tuo lisätä myös Jim&Jillin asiakkaita, kun meillä teineillä on tapana tehdä näitä shoppailu-kierroksia ;D Ja nyt ei tarvi enää käydä muissa kylissä vaan Varkkilassakin riittää kauppoja. Vielä ku saatais joku uusi hampurilaispaikka Kauppakadulle niin elo ois mahtavaa... Kuuletko Hese kutsun?

• Sub<3

Subwaykin olisi kiva :D

• EtelänVaris!!
        Sub<3 kirjoitti:

Subwaykin olisi kiva :D

Oon muuttanu varkauteen maanantaina.. EIKÖ TÄÄLLÄ OO SUBIAAA.. AAAAARGG

• Lapamato Toivossa
        EtelänVaris!! kirjoitti:

Oon muuttanu varkauteen maanantaina.. EIKÖ TÄÄLLÄ OO SUBIAAA.. AAAAARGG

No ei vielä...

• Sinttudaa

• ms

ihanaa kun ei kohta tartte lähtee varkautta kauemmaksi kauppaan

• Euromarketin tilaan on huhun mukaan tulossa H&M:n lisäksi Zara myymälä ja kun tän luokan myymälöitä tulee niin Subbi tulee kun vain sinne Helsinkiin informoidaan Navitas kehityksen toimesta että semmoiselle on ollu paljon kysyntää. Ostosreissulla on hyvä syödä täytetty patonki niin taas jaksaa.

• heh heh hee

Navitas kehitys informoi, Heh heh, se ei informoi ketään muuta kuin läpyskän toimittajia

• ootellaan ootellaan

Zarasta en tiedä.. itse olen kuullut että kapp ahl olis tulossa.. tiedä sitten.. huhuja on liikkunut näillä kylillä ennenkin, Tulevalla viikolla pitäis tulla muista vuokralle tulevista liikkeistä lisätietoa

• Ostin takin samalla

Kiva nähdä avajaistarjous ja miten 50% Varkauden miehistä kulkee sama takki / housut päällä niin kauan kuin tuote - vuoden pari vuotta kun asiakkaita riittää ?

• Tasapainoton valinta

Ei ostolat varkautta nosta vaan tuotantolaitokset. Noiden ostoloiden kautta vaan siirretään Varkautelainen raha (jota ei muutenkaan kauheasti ole) ulkomaille. Että sitä nyt vaan juhlistamaan. Ulkomaille tavaraa ja palveluja vievä tuotantolaitos tuo Varkauteen rahaa jolla sitten kannattaisi ostaa paikallisten omistamista liikkeistä ja mielellään suomessa tuotettua. Nyt avataan taas euromarketin tiloihin rahaimuri ulkomaille. Kyllähän ulkomaisiakin voisi suosia jos myös sieltä tulisi rahaa tänne! Kuten dressmannin mainoksessa sanotaan: Onnea Varkaus... sitä tulet tarvitsemaan kun rahasi valuvat muualle :D

• A plus

Rahaimuri ulkomaille?

Missä Jim&Jillin, Modan, Seppälän, Cittarin tai muiden vaatteet/tuotteet valmistetaan? Katsoisitko made in-lapun?

Valitettava tosiasia on, että tuotteiden valmistus Suomessa on harvinaista. Joitakin yrityksiä tietenkin on ja heidän tuotteiden suosiminen/valitseminen on (kaikkien kannalta) mukavaa. Suosin mielelläni Suomalaista.

Mitä H&M tuo Varkauteen? Peruskoulun päättötodistusta tuskin tarvitaan tähän pieneen pohdintaan. H&M tuo Varkauteen rahaa; osti/vuokraa kiinteistön (remontti käynnissä), työllistää, kuluttajien raha jää Varkauteen yms.

Uskomatonta narinaa joka asiasta.

"Tasapainoton valinta" ja muutkin narisijat: Miksi asutte Varkaudessa? Narinaa ja valittamista koko ajan. Tiesittekö, että Varkaudesta voi myös muuttaa pois? Teillä narisijoilla on tuo matematiikka ja talousosaaminen niin korkeatasoista, että työpaikkoja teille tarjotaan varmasti joka puolelta Suomea.

• pukumies on eri mies

veikkaisin että ei kovinkaan pitkään hennessit ja mauritsit tiälä viihy..eihän varkautelaiset käy kun pakon eessä kerran vuoteen ostamassa jonkun rievun.alkuun voi olla jokunen ihminen ihmettelemässä ettäs mikäs se tämä on ja sitten ajan mittaan karjottaa kaupassa myyjät keskenään.

• nakkist

NIin. Ei ole hyvä tämäkään. Eikä olisi hyvä ilmankaan. Ikinä ei ole hyvä.

• pirkkavaa

mits mats

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4870
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1364
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1346
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      131
      1153
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      264
      988
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe