Ukona on pimeää ja lähes pakkasta. Ei muuta kuin lyhtyihin tulet ja ulkotulia palamaan. Kotaan tulet ja grillaamaan hyvässä seurassa. Nautitaan tunnelmasta. Elämä on tässä ja nyt itse kullakin. Tunnelmallista perjantai-iltaa!
Tunnelmaa perjantai-iltaan
62
83
Vastaukset
- IkiMuori
Ai niin ja pitikin tuossa mainitsemani et minä en sitten pidä kissoista ;-).
- Kissat söpöjä
Mikset pidä, rakastan kissoja ja kissapetoja, leijonia, tiikereitä ym. upeita.
- ikimuori1
Olen mieluummin koiraihmisiä. Koira on paljon seurallisempi kuin kissa ja muutenkin.
- Kissa on itsenäinen
Koira on seurallinen kuten kissakin, kissa vaistoaa koiraa paremmin, kuka ei hänestä pidä, on itsenäinen ei halua miellyttää kuten koira. Itse saan eläinystävänä kontaktin lähes kaikkiin eläimiin, ja voin eläintä katsellessa kertoa eläimen luonteesta.
- ikimuori1
Kyllä minäkin saan kontaktin kissoihinkin, mutta juuri koiran seurallisuuden vuoksi pidän enemmän koirista. Kissaa en ottaisi itselleni lemmikiksi. Koiran kanssa voi esim harrastaa kun taas kissan kanssa juurikaan ei sen itsenäisyyden takia.
- Luvuton
"Itsenäisyyden takia" lause kertoo paljon...
Kotieläimet vaistoavat todella omistajan mielialasta, jopa haistavat syövän hänen kehostaan ja tökkivät kuonollaan omistajan kehon kohtaan, missä muhii syöpä.
Mielenkiintoista, mitä kommenttia aloitukseen IkiMuori teki, vaikka ei liity perjantai- illan viettoon, aloituksessa ei mainittu kissoihin viittaavaa.- ikimuori1
No jostain tuli maukujaiset mieleen, siinä se :-). Koirat on niin ihanan seurallisia ja ottavat kontaktia ihmiseen ihan eri tavoin kuin miumaut.
- Ei kestä itsenäisyyt
Aivan niin, eivät ne kissat kaikkien syliin edes pyri, Ikimuori ei kestä itsenäistä eläintä, mitä tuo kertookaan, kontrollifriikki.
- ikimuori1
Ei kestä itsenäisyyt kirjoitti:
Aivan niin, eivät ne kissat kaikkien syliin edes pyri, Ikimuori ei kestä itsenäistä eläintä, mitä tuo kertookaan, kontrollifriikki.
:-) ai sitäkö se tarkoittaa ? Enhän sanonut että en kestä, mutta en erityisemmin pidä enkä itselleni laittaisi.
- Totta kai tarkoittaa
ikimuori1 kirjoitti:
:-) ai sitäkö se tarkoittaa ? Enhän sanonut että en kestä, mutta en erityisemmin pidä enkä itselleni laittaisi.
Tietysti tarkoittaa, sinä et kestä itsenäistä ihmistä etkä eläintä, etkä erilaisia mielipiteitä.
- ikimuori1
Totta kai tarkoittaa kirjoitti:
Tietysti tarkoittaa, sinä et kestä itsenäistä ihmistä etkä eläintä, etkä erilaisia mielipiteitä.
No tuohan ei voi olla muuta kuin totta kun kerran nimimerkki "totta kai tarkoittaa" niin sanoo.
- Lisäys
ikimuori1 kirjoitti:
No tuohan ei voi olla muuta kuin totta kun kerran nimimerkki "totta kai tarkoittaa" niin sanoo.
Lisään vielä, että kaikki sinua satuttavat viestit yrität laittaa leikiksi, siinä onnistumatta, haavoja tulee tuolla tyylillä.
- ikimuori1
Lisäys kirjoitti:
Lisään vielä, että kaikki sinua satuttavat viestit yrität laittaa leikiksi, siinä onnistumatta, haavoja tulee tuolla tyylillä.
Ok, jos sinä kerran niin sanot niin asiahan sitten on niin, sovitaanhan näin.
Tuota jäin vaan miettimään että mistä tiedät mikä minua satuttaa?
- Kota kaupungissa(ko)
Varha taitaa asua paikassa, jossa on kota, ei ainakaan kaupunkialueilla, minusta grillaaminen kuuluu kesään, kylmänarkana en nauti ulkona grillaamisesta. Kuka laittaa tulet kotaan, korvatunturilla joulupukki,
- Kirjoitusvirhe*
ei varha vaan harva, noin se alkoholi vaikuttaa heti tuli kirjoitusvirhe, taitaa tuo -ra:kin käyttää oikein reilusti alkon tuotteita,kun viestit ovat täynnä kirjoitusvirheitä, ja yhden siiderin join.
- ikimuori1
Kirjoitusvirhe* kirjoitti:
ei varha vaan harva, noin se alkoholi vaikuttaa heti tuli kirjoitusvirhe, taitaa tuo -ra:kin käyttää oikein reilusti alkon tuotteita,kun viestit ovat täynnä kirjoitusvirheitä, ja yhden siiderin join.
No kodanhan saa hätätilanteessa pystytettyä vaikka city-marketin pihaan jos niin tahtoo. Me grillaamme kodassa läpi talven ja myös kesäisin.Talvella toppavaatteet päälle ja vinkkelit jalkaan, jo tarkenee ja kohta tulen loimussa on jo kuuma. Tuleen on kiva tuijotella.
- Vai vinkkelit
ikimuori1 kirjoitti:
No kodanhan saa hätätilanteessa pystytettyä vaikka city-marketin pihaan jos niin tahtoo. Me grillaamme kodassa läpi talven ja myös kesäisin.Talvella toppavaatteet päälle ja vinkkelit jalkaan, jo tarkenee ja kohta tulen loimussa on jo kuuma. Tuleen on kiva tuijotella.
Juuri näin tyhmästi, palokunnan saa paikalle heti. Kaupungin järjestyssäännöt, oletko kuullut? Vinkkelit, en taatusti laittaisi, ihan böndetyylistä.
- ikimuori1
Vai vinkkelit kirjoitti:
Juuri näin tyhmästi, palokunnan saa paikalle heti. Kaupungin järjestyssäännöt, oletko kuullut? Vinkkelit, en taatusti laittaisi, ihan böndetyylistä.
Minä olen sydämmeltäni bönde
- Ne säännöt
ikimuori1 kirjoitti:
Minä olen sydämmeltäni bönde
Taisi olla jokin yleisötapahtuma, ei yksityisen ihmisen grillausilta, siinä on ero.
- ikimuori1
No tulet meillä kyllä tänään laittoi muori, eli minä :-)
- ikimuori1
Ne säännöt kirjoitti:
Taisi olla jokin yleisötapahtuma, ei yksityisen ihmisen grillausilta, siinä on ero.
Okei, myönnän et näin oli. Mut kota oli siellä :-)
- Naurettavaa***
ikimuori1 kirjoitti:
Okei, myönnän et näin oli. Mut kota oli siellä :-)
Justiinsa juu, minä taas tunnen kaupungin järjestyssäännöt.
- ikimuori1
Naurettavaa*** kirjoitti:
Justiinsa juu, minä taas tunnen kaupungin järjestyssäännöt.
Onko isokin kaupunki?
- Järjestyssäännöt
Ei muuten saa, järjestyssäännöt kieltävät , ja pelastuslaitos.
- ikimuori1
Nii mut jos on lupa ;-)
- Vai vinkkelit
ikimuori1 kirjoitti:
Nii mut jos on lupa ;-)
Ei myönnetä, olet sä ihan bönde!
- ikimuori1
Vai vinkkelit kirjoitti:
Ei myönnetä, olet sä ihan bönde!
Olen
- Luvuton
Ohoo, hän moninikkisenä taitaa kaivata todella chattailua, joten hän voi mennä sinne.Tämä on syöpäpotilaat -palsta jakaen ilot ja surut.Onhan tässä Suomi24.fi portaalissa monta palstaa tai chattia runsaasti tarjolla.
- ikimuori1
Yksin on vaikea chattailla
- ikimuori1
Nyt huomasin. Minä olen käynyt chatissa viimeksi vuonna 2001 tai 2002 ;-). Onpas aika hurahtanut.
- Syöpäpotilaat
Tämä ei ole chat-palsta.
- Kissaihmiseltä
Vielä lyhyesti koiraihminen tykkää siitä, että eläin tottelee omistajaa, kissaihminen taas ihailee kissan itsenäisyyttä. Kissaihminen on Cool, kuten kissatkin. Koiran saa masentumaan jättämään sen huomioimatta, kissaa ei moinen hetkauta, sen itsetunto säilyy kuten omistajansa. Ollaan me Cooleja ja oman tyylimme tuntevia.
- ikimuori1
Aijaa, no minä en kyllä koiramieltymyksiäni lähtisi perustelemaan tuolla vaan ihan vaan yksinkertaisesti siitä syystä että koen koirista olevan enemmän seuraa. On minulla joskus nuorempana ollut kissojakin, kilpikonnia ja hamsteri, mutta koira on kuitenkin se ykkönen. Tosin nyt kun mietin koiran hankkimista pitää miettiä jaksanko tässä iäsää enää sitoutua sen kouluttamiseen niin että siitä tulee yhteiskuntakelpoinen :-).
- 13+5
Vaikutat kovin yksinäiseltä Korri,ja onhan se huomattu kaikista jutuistasi täällä.Olet se paras aina,ja monetkaan eivät sellaista jaksa.Nikkien vaihto myös osoittaa sen,tulee hankaluuksia ja sitten on nikin vaihto edessä,se toimii hetken.
- IkiMuori
Tulkintaa tulkinnan perään :-). Tiedät omasta mielestäsi tuolla keittiöpsykologialla kaiken tarpeistani, toiveistani, motiiveistani. Olet erinomainen henkilö. Luot ympärillesi miellyttävää tukevaa ja rohkaisevaa ilmapiiriä. Kiitos että olet tällä palstalla tukemassa.
Onerinomaista että palstalla on sinunkin kaltaisesi henkilö, jonka kirjoituksista henkii lämpö ja empatia niin että kaikki lukijat rohkenevat kirjoittamaan tänne kun täällä on niin positiivinen ja hyväksyvä ilmapiiri ja kaltaisiasi erinomaisia vertaistukijoita.Uskon että saat kaiken tämän käytöksesi takaisin jossain muodossa, jos et ole jo saanut. Minä ainakin uskon siihen että se mitä teet muille tulee vastaasi jossain muodossa elämässäsi, ennemmin tai myöhemmin.
Toivon että jaksat myös silloin.
- Sinä se jaksat
Sinä se jaksat piilovittuilla, se mitä teet muille,tulee myös eteesi, sitä odottaessa.
- IkiMuori
Tottakai jaksan, minut on koulutettu jaksamaan.
Mitä tuossa oli piilossa, eikös tuo ollut aika suoraan sanottu? Ja sanon edelleen että jos muutama täällä käyttäytyy samalla tavalla kasvotusten ihmisten kanssa kuin täällä puskista huudellen, pääsee aika nopeasti jonkun sortin konsultaatioon, koska tuollainen käytös toisia kohtaan ei ole normaalia. Tämä on nähty.
Kaikki me saamme eteemme sen mitä taaksemme jätämme, en minäkään ole poikkeus.
- Mihin koulutettu
Mihin sinut on koulutettu? Minä olen aina oma itseni, jos kohtaan vittuilua vittuilen takaisin, konsultaatiota ei ole ehdotettu, ensi viikolla haen kortisonipiikin ortopediltä, hänkään ei ehdottanut konsultaatiota.
- Tympääntynyt lukemaa
Tuskin käyttäydyt ortopediasi kohtaan samalla tavoin kuin täällä jotkut toisiaan kohtaan. luulisin että käyttäydyt siellä ihan niin kui tuollaisessa tilanteessa kuuluu käyttäytyäkin eli kohteliaasti ja ystävällisesti.
- Paska huuleen
Niin metsä vastaa kuten huudetaan Lusiina-Korri mikä milloinkin.
- IkiMuori
Juu mut paskaa en huuleen laita kuitenkaan, jätän sen suosiolla sulle :-)).
- Vanha tutkinto sulla
Niin mihin sinut on koulutettu, milloin olet valmistunut, valmistumisvuosi ja oppilaitos.
- IkiMuori
Toimipaikkakoulutuksella sietämään epäasiallista käytöstä. Jatkuva koulutus.
- Vanha tutkinto siis
En kysy toimipaikkakoulutuksesta, vaan suorittamasti tutkinnosta, et ilmeisesti ole AMK-pätevyyttä, olisiko vanha opistoaste vai sitäkään?
- Vaikeaa tuo suomenki
On tämä suomenkieli vaikeaa, äidinkieleni on ruotsi,
ei suorittamasti vaan suorittamastasi
sinulla ei ilmeisesti ole AMK-tutkintoa?
- IkiMuori
Laitoshuoltajan tutkinto vuodelta 2001.
- Ihanko totta
Et siis ole opistoasteen sh??
- IkIMuori
Ihanko totta kirjoitti:
Et siis ole opistoasteen sh??
No pitikö olla?
- Kyllä aivan muuta
Muistelen sinun kertoneet muun tutkinnon kuin laitoshuoltajan, kyllä piti olla. Viesti löytyy arkistosta.
- IkiMuori
Ai IkiMuori on kertonut? Kyllä täällä on tiedetty korrin olevan siivooja.
- älä viitsi
Älä viitsi, sulla on monta nikkiä, ja arkistoa et osaa käyttää sujuvasti.
- Älä huijaa
Jokaiseen ei uppoa satuilusi, minä tarkastan aina, kenen kanssa keskustelen.
- IkiMuori
Älä huijaa kirjoitti:
Jokaiseen ei uppoa satuilusi, minä tarkastan aina, kenen kanssa keskustelen.
Ny mä putosin kelkasta, kuka puhuu nyt kenelle?
- Elämää muuallakin
Todella kannustavaa keskustelua syöpäpotilaille.Jaa ilot ja surut? Kuin tämä yksi jaksaa tälläistä,aina jotain sepittämässä.Eikö ole elämää palstan ulkopuolella?
- IkiMuori
No just nyt ei :-)
- niinpäniin...
IkiMuori kirjoitti:
No just nyt ei :-)
Voi kun siellä teidän toimipaikkakoulutuksessa olisi myös opetettu olemaan käyttäytymättä epäasiallisesti!
- IkiMuori
niinpäniin... kirjoitti:
Voi kun siellä teidän toimipaikkakoulutuksessa olisi myös opetettu olemaan käyttäytymättä epäasiallisesti!
Ei kait. meille kyllä ihan nämä viralliset kouluttajat sanoi et kaikkea ei tartte sietää ja se mikä ilkeilijästä saattaa tuntua epäasialliselta on useinkin sitä että et alistui epäasilalliseen käytökseen ja tietenkin se ilkeilijästä tuntuu silloin epäasialliselsta kun hän ei tarkoitusperiinsä pääsekkään;-)
- IkiMuori
IkiMuori kirjoitti:
Ei kait. meille kyllä ihan nämä viralliset kouluttajat sanoi et kaikkea ei tartte sietää ja se mikä ilkeilijästä saattaa tuntua epäasialliselta on useinkin sitä että et alistui epäasilalliseen käytökseen ja tietenkin se ilkeilijästä tuntuu silloin epäasialliselsta kun hän ei tarkoitusperiinsä pääsekkään;-)
Siis korjaan:
ja se mikä ilkeilijästä saattaa tuntua epäasialliselta on useinkin sitä että et alistu epä-asialliseen
- 234000
Ole hyvä ja lopeta jankutus,sä oot tosi ilkeä kun jatkat ja jatkat päivästä toiseen samma skeidaa.
- Häläpätihämmäähäpäti
Kiitos samoin!
Voi, Voi ! Jeesus auttakoon teitä löytämään Herran , josta aukenee Riemu ja Ilo. Siunausta Jeesuksessa Kristuksessa t.kari
- tkari
Aukenee riemurasia pöksyissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394983Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734219Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192105MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711483OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941144