Tulikin mieleeni että kuskit on penoja!
Kuskit on penoja
6
306
Vastaukset
- Patruuna on pelkuri!
Ja Isofyrkka on Kuljetuspatruuna!
- Kuljetuspatruuna
No mutta mikäs se siellä! Tyhjäpää-renkikös jo heräillyt krapulaisena kädet täristen, ja lärvi kalpeena kirjoittelee tänne! Kulmabaarissa istuttu kaljaa litkien koko viikonloppu, eikö! MINÄ sentään tein pitkän lenkin uudella GL -mersullani metsäautoteillä metsiäni silmäillen, paljon tuntuisi olevan hakkuukokoista runkoa. Saa mukavaa pikku taskurahaa niistäkin.
- threeshoe
Kuljetuspatruuna kirjoitti:
No mutta mikäs se siellä! Tyhjäpää-renkikös jo heräillyt krapulaisena kädet täristen, ja lärvi kalpeena kirjoittelee tänne! Kulmabaarissa istuttu kaljaa litkien koko viikonloppu, eikö! MINÄ sentään tein pitkän lenkin uudella GL -mersullani metsäautoteillä metsiäni silmäillen, paljon tuntuisi olevan hakkuukokoista runkoa. Saa mukavaa pikku taskurahaa niistäkin.
Niin että saat sitten takametsiä hakkaamalla pilattua toistenkin taksat, vai.
- Anonyymi
Kuljetuspatruuna kirjoitti:
JOO MORIERNSTAA!!
t.lervo ja Aune-mumma
- Gaanjan Vittu
No niin heti vastasi kaveri kun kalikka kalahti! Heh satusetä vailla vertaa. Vaikka nimerkkisi vaihtuu kuin mustalaisella hevonen et silti osaa kirjoitustyyliäsi vaihtaa sitävertaa ettei sinua tunnistaisi heti tämän palstan suurimmaksi pelleksi ja paskanpuhujaksi! Suuri suu ja suuret puheet ilman pienintäkään todisteta mistään!!!
- pentti hilkuri
Penat on parhaita kuskeja takaapäin ajettaessa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224324- 193391
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4022331- 272011
- 341954
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 351704
- 151578
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191337- 121301