tilasin eka kertaa, toimitus oli tosi nopea. Hinnat nyt jotain keskitasoa, mutta suosittelen koska homma toimi sen verran hyvin!
Aminopörssi
8
7046
Vastaukset
- pump
tästä saa näemmä vähän takaisinkin http://www.ostohyvitys.fi/campaign.php?id=10767
- Ansku-86
Tuonne on aika usein säästökoodeja, joilla saa säästöä noin 10-15% tai 10-15euroa. Listaa löytyy: http://www.alennuskoodi.tv/aminoporssi.fi/
Mitä Aminopörssiin tulee, niin itse käytän enemmän iherbiä. Toki siellä pitää tietää itse mitä tilaa paremmin jne. mutta valikoima ja hinnat paremmat. Jos haluaa Suomesta tilata niin sitten tuo on ainakin ok kylläkin.
- akke38
kiitti vinkistä =)
- ...mies
Toimitusnopeus on tietenkin yksi hyvä asia, mutta se että tuotteet toimitetaan, ei kauheasti kerro vielä liikkeen tasosta. Sehän on vähän niinkuin noiden nettikauppojen idea.
Siinä vaiheessa kun tulee ongelmia, niin niiden selvittäminen kertoo kaupan tasosta paljon. Eli miten asiakaspalvelu toimii tuotepalautuksien, väärien tai puuttuvien tuotteiden kanssa. - issröponima
Aminopörssi ihan ok mesta. Olen tilaillut tavaraa sieltä sillointällöin ja ei ole valittamisen aihetta ollut kertaakaan.
- aminoopörshi
Amoniakkipörssi nopea toimitus. Hinta iha OK
- maustepörssi
Maustepörssi on satakertaa parempi!
- Anonyymi
Nettikauppa Saksa on paljon halvempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289