IkiMuori17.10.2011 12:31 -1 Avaa
Sulje Minä olin keuhkotautisilla työurani alussa, mutta siitä on jo kauon. oon ollu monessa paikassa sen jäläkeen, ainua mitä oon valehellu on se että oon sairaanahoitaja. kyllä minä siivosin päevät pitkät ja samalla siinä porisutin potilaita :-). Ja potilaat tykkäs ku oli aikkaa.
En kyllä ees muista ettoisin kertonu ammattiani mutta jos sinä tunnut tietävän ni kai sitten oon.
Nyt on ruppi niin reuman runtelema ettei ennää pysay luutu eikä moppi käisä.
Uskomatonta.Löytyi Lusiinan pitkästä ketjusta!
17
127
Vastaukset
- So Short
No lylyhyetpäs näkyy olevan.
Etsikää se malka omasta silmästä, se on tärkeintä ihmiselle. Se millainen malka toisen silmässä on, ei merkitse mitään.
- Ei Saa!
Mitä ihmettä. TAAS massapostitusta! HYI HYI!
- khgkgg
jgjgjfk
ja taas tuli viisas kommentti
- ..
Juu, hän ei viitsi aina kirjoittaa omalla nimimerkillään, kaikki kuitenkin tietävät (paitsi kaiketi sinä kun kommentoit) kuka näiden kirjainsöhellysten takana on....
- -ra
Ihmetyttää miten joku viitsii kaivella vanhoja kirjoituksia esiin ?Miksi kaivella vanhoja kirjoituksia,eikö itseltä löydy mitään aihetta josta kirjoittaa ?
- Uusia viestejä
Eihän tässä ketjussa ole kuin tämän päivän viestejä.
- Hiljaisuus?
Moninikkinen on todella taitava. Ei voi muuta kuin ihmetellä häntä. Hän moninikkisenä kaipaa runsasta kommenttia. Joten ei mennä lankaan kuin pysyä hiljaisuudessa. Se on eräs keino. HILJAISUUS!
Mutta...- ikimuori1
No taitavuudesta niin tiedä, mutta jouten ollessa tulee kirjoitettua ihan liikaa. Sitä paitsi en haluaisi olla se josta kirjoitetaan, mutta kun ei täällä muu näytä onnistuvan.Mutta osaan olla hiljaakin.
Siis ei mitään muttia..................
PS: Äidinkielesi ei taida olla suomi. Tunnen sinut tyylistäsi kirjoittaa vaikka nikki vaihtuu, sinäkin olet siis "moninikkinen" ;-).
- Kivanikkinen
On varmaan somalialainen jonka äidinkieli on venäjä,siinäpä miettimistä vähäksi aikaan.Muorille miettimstä ja ihmettelemistä:)
- ikimuori1
Ai meinaatkos siihen tyyliin kun maalaismuori ihmettelee katuvaloja ;-)?
- kkgkgk
jkghkg
- -ra
Vapaasti täällä saa kirjoittaa.
- Moninikkinen
Niin kait- Ei tarvitse lupahakemusta täytellä.
- Tottakai Korri
Korri tietää parhaiten,kuten aina.Muut hiljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394983Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734219Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192105MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711483OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941144