Mieheni oli ostanut minulle kengät lahjaksi ja pyysi minua istumaan tuolille, että hän voisi laittaa ne jalkaani.
No istuin tuolille, hän otti kengät lahjapaketista ja samalla kun hän kumartui, niin häneltä pääsi niin valtava pieru etten ole ikinä kuullut.
Taisi vähän tilanne jännittää, mutta oli kyllä hauska tilanne.
Huvittava romanttinen hetki
4
329
Vastaukset
- roumantico
No voi itku, toinen on niin yrittäny ja sit käy nuin... :)
- peräkamarinpoika22
pierunhajut kiihottaa mua erityisesti, pääsisinkö mitenkään haistelemaan sun vaimos tuhnuja?, meinaan että mälli lentää metrin heti ku aromi on oikea, lähetä postia jaujauman@luukku.com niin jutellaan lisää
- mimmu199
Missä sanotaan mitä täällä saa kertoa ja mitä ei? En mää vaa oo mitää rajoituksia nähnää, muussa kuin aihealueessa... Lukiko jossain että "ei turhanpäiväisiä jaaritteluja"? Täytyy sanoa, että tuollaiset immeiset, jotka aukovat vain päätään toisten jutuille syyttä suotta, saisivat vaipua maanrakoon ja pitää mölyt mahassa.
naurava vaimo // voi toista :/ niin yritti mutta sitten tuli pien kömmähdys :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407