Tuolla aiemmin palstan tietäjä Truuno kertoi meille, että ihmiset eivät enää käy Ikeassa ostamassa lastulevyä jne. Kummallista, että silti luvut kertovat kaikkien aikojen ennätyksestä liikevaihdossa ja asiakasmäärissä....Lukekaa itse Taloussanomista.
Lisäksi hän uskoo ilmeisesti, ettei Kuopion uusi Ikano vedä porukkaa sinne ostoksille, vaan kaikki käyvät sieltä sitten uudessa H&M liikkeessä meillä täällä Varkaudessa, vai miten se nyt meni :)
Kyllä taitaa taas miestä kirpaista, kun porukka säntää Kuopioon ostoksille. No toisaalta, meidän palstan positiivisin henkilöhän toivotti kaikille Kuopion ihannoijille ja H####ille hyvää matkaa Kuopioon, että tästä tulee todella hieno kaupunki sen jälkeen. Mitäs muuten luulette, onko tämä paikka sen jälkeen liiankin positiivinen :)
Suomen Ikea myymälät tekivät ennätystuloksen
9
341
Vastaukset
- 8+11
On siinä miehellä vähän tekemistä, kun tänne pitää joka päivä kirjoitella!
- lgflflgl
Ikea Varkaudessa se sijaan möisi Brunon mielestä enemmän kuin muut yhteensä ja hyvää tavaraa.
Ikea myy muuten paljon muutakin kuin lastulevypalapelejä, mutta eihän sitä voi tietää, jos Kommilan Siwasta löytyy kaikki tarvittava.- Varkkila
Aika pitkälti juuri näin :)
- Blokjhdatu
Varkkila, olisit joskus toimistollas, tänäänkin sua etittiin jonkun logistiikkafirman toimesta ja otti tovin kvg:tä ja ytj:tä ennen kuin osasin opastaa oikeaan puotiin...
- Varkkila
Niin, joskus sellaista tapahtuu :)
Yleisesti koko kaupan myynti on noussut ei vain Ikealla. Mutta kyllä ne ihmiset on jo huomanneet että esim. juomalasit Ikeasta ei kestä konepesua tai haarukat ja veitset on tehty prässillä pellistä huonolaatuisesta teräksestä. Sitten valaisimet on riisipaperi/spottilamppuja siis halpamateriaalista. Polttimot niiden omia malleja monesti. Keittion tuolit muovista pöydät puumassaa maalipinnalla. Mikä näistä on laatua. Siwasta näitä ei saa vaikka varmaan vimeksi oon käyny Siwassa vuosi sitten. Eikä ne oo halpojakaan siellä. Mulle kaveri esitteli paistinpannua miten halvalla oli saanut sen Ikeasta en viitsiny sanoo että se on vain prässätty levystä ja teflonoitu. Pohja vääntyy heti ensimmäisen lämmityksen jälkeen. Aika näyttää sanon minä. Niin katsokaa se asiakasalue mitkä Kuopioon voi tulla niin se on yllättävän pieni. Siitä pitää laskea pois Savolinna Mikkeli Jyväskylä jne.
- Varkkila
Joo joo, huomattu on. Se myynti tulee olemaan kuitenkin jostain pois, joten pikkuputiikit on entistä suuremmassa ahdingossa.
Lisäksi huonekalu- ja sisustusliikkeissä on jo tapahtunut aika moista myllerrystä Varkaudessakin ja lisää tulee tapahtumaan. - Varkkila1
Tässä Truunon asiatietoa Ikeasta ja asiakaskäyttäytymisestä....
- partamies sepe
Käyppä tapaamassa Truunoa grillillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734269Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921223
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66918Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia114855Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65826
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245789- 37773