Lukiolaisena mietiskelen mikä ammatti minulle sopisi, mitä haluasin tehdä, mihin haluaisin opiskella. Aina vastaan tulee ensihoitaja. Minulla on kiinnostusta hoitoalalle, äitini on töissä palvelukeskuksella, siskoni opiskelee kätilöksi ja toinen siskoni suunnittelee myös lähtöä hoitoalalle. Olen lukenut todella paljon keskustelupalstoja ja suurin osa vastauksista on ollut pelkkää pelottelua. Haluaisin kovasti tietää miltä kyseinen ammatti tuntuu fyysisesti ja henkisesti. Olitteko te omasta mielestänne valmiita "vastaamaan" ihmishengistä kun päätitte lähteä opiskelmaan? Milloinka tunsitte olevanne varma, että tätä haluatte tehdä ja onko tullut vastaan mitään mistä ette ole selviytynyt kunnialla läpi?
Minä kiitän ja kumarran ja olisin todella kiitollinen jos joku voisi vastata näihin kysymyksiin.
Ensihoitajat!
Ake~
1
126
Vastaukset
- Ake~
Ja tämä meni nyt ihan väärään paikkaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427105
- 323978
- 503428
- 412978
- 172756
- 372248
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472157- 432112