Auton vaihto

Missä miehet ratsast

Kävin tuossa päivänä muutamana tarjoamassa Evandaani vaihdossa muutamaan vähänajettuun Epicaan, mutta siihen se sitten jäikin. Evandastani, vm 2003 ajettu 130 000 km tarjottiin vuoden 2009 Epicaan 2500 - 3500 euroa. Näinhän se tietenkin menee, Evanda pärjää heikosti myyntimarkkinoilla, senhän tiesin jo kärryn ostaessani. Pitääköhän antaa mennä noilla hinnoilla, vai ajelenko vielä muutaman vuoden ja ostan sitten uudemman ajopelin, vaikkapa Opel Insignian. Epicassa, kun on samoin kuin Evandassa huonoa tuo jälleenmyyntiarvo. Hyvä peli kuitenkin Evanda on ollut, ainoastaan varaosien saannissa on ollut ongelmia, kun niitä merkkiliike on ulkomailta tilannut, on korjausajat pitkittyneet harmittavasti.

2

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TS

Itsekin olen miettinyt Evandan vaihtoa, mutta jälleenmyyntiarvo on tosiaan todella huono. Mielestäni kannattaa ajella vielä Evandalla, sillä tuntuu tyhmältä luopua mukavasta autosta järkyttävään alihintaan. Tai sitten kannattaa yrittää myydä itse esim. nettiautossa. Tällöin autosta voi saada edes kohtuulliset rahat.

• ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5307
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      542
      1848
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe