peppu ongelmalliset

Jamppahood

6

845

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sellupylly

Ei toimi selluun. Itse tein tuollasta treeniä 6kk, mutta sellu ei vaan häipynyt.

• appelsiini-iho

Sama täällä, sellu on pirun sitkeässä. Ostin äskettäin tuubin green coffee-sellugeeliä, jota nyt olen käyttänyt pari viikkoa. Tänä aamuna tuntui että sellut jopa olisi jo aavistuksen vähentynyt. En tiedä onko mielikuvitusta tai toiveajattelua?! Ehkä nestettä, joka lähtenyt ensin? Ylipainoa ei ole kauheasti mutta rumaa selluliittiä riittää.

• Sellupylly

Kuulemma voiteet eivät poista sellua vaan voivat tasontaa ihoa.

Minullakaan eiole ylipainoa ja sitä paitsi minä syön joka päivä töissä hedelmiä ja vihanneksia lisäksi ruisleipää jonka päällä tosiaan on vihanneksia. Myös raejuustoa syön jossa on runsaasti proteiinia, mutta kuulemma myös proteiinit aiheuttaa sellua!!!

Jos en syö proteiinia, niin lihakseni ovat todella surkeat.

• Urheilullinen

Hei, itse kärsin pitkään ongelmallisesta selluliitistä. Kyllästyin kun treeni ja ruokavalio ei tepsinyt. Palkkasin kehonrakentajan treenarikseno, koska tiesin, että joku mättää kun treeni ei tehoa. Nyt takana 4 kk treeni ja uusi ruokavalio. Reidet ovat muuttuneet kapeiksi ja KAIKKI selluliitit kadonneet! Mutta itsekuria se vaatii ja herkutteluille iso EI!

• :>

Selluliitti lähtee sillä, et liikkuu, vilkastaa verenkiertoo ongelma-alueella kuivaharjauksella ja kofeiinilla, ei käytä tiukkoja housuja, kävelee pitkillä askelilla yms :) Ja syö terveellista ja puhdasta ruokaa. Itsellä on aika pehmee pylly mutta selluliittia ei ole juurikaan :) Joskus pari vuotta sitten mulla oli vähän mut sit tein ilmeisesti jotain kun se hävis itsestään :) toki nyt vähän on pepus niinku kaikilla mutta ei mitenkään häiritsevästi! sitä ei vaan saa päästää valloilleen niin siit pääsee sit kyl ihan eroon :)

• Sellupylly

Kyllä se niin vaan on, ettei ennen puhuttu selluliitistä yhtään mitään ja ketään ei se häirinnyt. Mutta kun tuli mainoksia telkkarista ym "onko ihosi kuin appelsiinikuori"? niin johan ihmiset olivat ihmeissään, että mikä ihmeen selluliitti???

Media on aiheuttanut turhaa hysteriaa.

Minulla kans on pakaroissa sellua, muttei minulla ole hysteriää siitä.

Mulla oli sexisuhde erään miehen kanssa joka kesti lähes vuoden. Jossain vaiheessa sanoin hänelle, että ihme kun et ole maininnu,t että minulla on pakaroissa paljon (tai minun mielestä) selluliittiä ja mies sanoi ihmeissään "miten niin? en ole edes huomannut" Eikä todellakaan hävettänyt pyllistää hänelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      44
      5229
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      524
      1770
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe