Olen aikeissa hankkia mökin soutuveneeseen jonkunmoisen purjesysteemin. Aikoinaan oli myynnissä jotain peräpurjetta, mutta siitä en ole nykyisin mitään kuullut.
Kaveri kertoi jostain Veikkosetti purje/kölisysteemistä, jonka pitäisi toimia.
Onko kellään omakohtaista tai kuulopuheisiin perustuvaa tukea mahdolliselle hankintapäätökselle
Purjesarja
3
235
Vastaukset
- näköhavainto
Joo, olen minä sellaisen nähnyt ja vene kyllä myös purjehtii sillä. Hankaimen holkkeihin laitetaan systeemin jossa sivukölit molemmilla puolilla sekä mastonjalka johon käy kaiketi surffilaudan masto. Ja perään perämoottorin kiinnittimin varustettu peräsin. Toimivuus riippuu kai vähän siitä miten köli/mastosysteemin suhteutuu veneen runkomuotoon, eli miten lateraalitasapaino sattuu menemään - vaan eihä se toisaalta miksikään raaseriksi ole tarkoitettukaan. Ei se mikään ihan halpa muistaakseni ole Googleta veikkoset- pitäisi sillä löytyä
- veikkoset
Tuolta löytyy: http://www.veikkoset.fi/
- tarkastaja
Sattumaltako Malkki on aloittanut viestiketjun...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427105
- 323978
- 503428
- 412978
- 172756
- 372248
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472157- 432112