Muistatteko mikä oli ensimmäinen tai ensimmäiset Metallican kipaleet joita kuulitte?
Mä kuulin Franticin (paska) ja Nothing else matterin (loistava).
Eli käsitys Metallicasta oli aika ristiriitainen. Myöhemmin muuttui kun tutustui vanhaan tuotantoon.
Metalliga....eiku c:llä
7
142
Vastaukset
- hfjhfdjkgcj
Muistan.
- ddkasjksdjksadksdio
Musitan.
- .........
Metallican St. Anger. Yksi maailman aliarvostetuimmista albumeista.
- gsddsg
tic tac tic tac tic tac, no joo.
- -Janne.
Taisi olla Battery ja vinyyliltähän se tuli.
"Eli käsitys Metallicasta oli aika ristiriitainen. Myöhemmin muuttui kun tutustui vanhaan tuotantoon. "
Joko löytyy Kill 'Em All ja And Justice For All? Parhaat levyt mielestäni ennen Black albumia. R.T.L ei jotenkin enää potkaise kun on tottunut kuuntelemaan tätä... ennenpitkää huomaa ettei siinä ole vaan niin hyvä luomus kuin nuo mainitut..- -Janne.
Mielestäni parhaat riffit Metallican levyillä löytynee And justice for all kiekolta... Soitin eilen Blackenedin, Frayed ends of sanityn ja sen vikan.... Ei niihin totu, ei... Hyvin ovat vetäneet... vaikka toisaalta ks. albumin on sanottu olevan vähän viimeistelemätön.
Itse en taas pidä harvester of sorrow biisiä oikein sopivana koko kiekkoon. Vähän tympäisevä... oli jo vuosia sitten sama fiilis.
- RAIT TÖ LAITNINKI
Raittölaitning taisi olla ensimmäisiä, toki muutkin levyt tuli kuunneltua c kasetti ja lp muodossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728