Tässä sulle

ehdotus

Eli minä olen ihminen joka hoitaa asiansa jossain muualla kun tälläisissä paikoissa, enkä halua olla täällä sekuntiakaan kauempaa enää jos vain olisi joku muu yhteys. Kukaan ei halua paljastaa nimeään tuntemattomiin paikkoihin, eikä se ole edes oleellista minulle. Siispä ehdotan paljastamaan kaikki nimikirjaimet, niin saan kyllä selville onko oikea henkilö koskaan edes ollut täällä. Yhteyttä otan sit muualla.
Eli helpottaisi tätä hommaa suuresti myös muidenkin osalta. Vai onko niin että tänne kirjoittelijat haluaan mielummin elää siinä illuusiossa että puhuisi oikealle, mutta todellisuudessa ei ole tarkoituskaan löytää??

16

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vähän

luulen et haaveiluista ja illuusioista täällä on kyse. Etsintäkuulutuspalstahan on tuolla erikseen, jos oikeesti haluaa jotain tiettyä ihmistä etsiä. täällä on lähinnä tällaista vertaistukea ja haaveiluterapiaa särkyneille sydämille.

Aika monet täällä kirjoittelevat on jätetty tai torjuttu, eivätkä he pysty päästämään ihan vielä irti ja siirtymään eteenpäin, vaan haluavat pakoa todellisuudesta haaveilemalla, että sillä toisella sittenkin olisi tunteita.

Nimikirjaimet yms ns. tunnisteet eivät merkkaa mitään, koska tällä palsta pyrii varmaan tuhansia ihmisiä (yksi suomi24 suosituimmista ja aktiivisimmista keskustelupalstoista) ympäriämpäri Suomenmaan ja todella monella on samoja nimikirjaimia jne. Ellet laita viestiä joko omalla kokonimellä tai omalla kasvokuvalla, ei kukaan voi oikeasti tunnistaa sua.

• ap

Mun tilanteessa nimestä ei ole mitään hyötyä kun niitä ei tiedetä, mutta löytyy kyllä keinot jäljittää oikea ihminen nimikirjainten perusteella. Mut kiitti hei tiedosta!

• Tais unohtua

Mitkä ne sun nimikirjaimesi olivat? ;-)

• ap

En näe oleelliseksi antaa julki koska ko. henkilö ei tiedä niitä, eikä myöskään löydä niiden perusteella

• Kymysyss

alkaako hänen nimi jollain vokaalilla?

• ap

Ei aavistustakaan

• Kymysyss
        ap kirjoitti:

Ei aavistustakaan

missä olette tavanneet? jos ei edes tiedä toisen nimeä niin miten noin lhyessä ajassa kaipaus on voinut muodostua? baarissakin nimi sentään sanotaan

• Kymysyss
        ap kirjoitti:

Ei aavistustakaan

missä olette tavanneet? jos ei edes tiedä toisen nimeä niin miten noin lhyessä ajassa kaipaus on voinut muodostua? baarissakin nimi sentään sanotaan

• ap

Eli tarkoitus oli, mikäli täällä siis on ihmisiä joilla ei ole juurikaan toisiinsa liittyvää tietoa esim. nimiä mutta uskovat kumminkin löytäneensä täältä kaipaamansa henkilön, voisivat antaa KOKO nimensä nimikirjaimet, niin voisin löytää hänet täysin muualta ja voisin ottaa yhteyttä. Oikea henkilö varmasti ymmärtää että ei ole muuta keinoa. Täältä on päästävä pois.

• sä olet nyt ihan
        ap kirjoitti:

Eli tarkoitus oli, mikäli täällä siis on ihmisiä joilla ei ole juurikaan toisiinsa liittyvää tietoa esim. nimiä mutta uskovat kumminkin löytäneensä täältä kaipaamansa henkilön, voisivat antaa KOKO nimensä nimikirjaimet, niin voisin löytää hänet täysin muualta ja voisin ottaa yhteyttä. Oikea henkilö varmasti ymmärtää että ei ole muuta keinoa. Täältä on päästävä pois.

hakoteillä hyvä ihminen! Ei se sun kaipaama ihminen täällä sulle kirjoittele, vaikka se siltä tuntuisikin. Sulla ei ole mitään syytä olla tällä palstalla muu kuin sun oma mielikuvitus ja haaveilu ja mahdollinen nettiriippuvuus.

Kirjoitit, "täältä on päästävä pois". Voi lähteä palstalta koska tahansa, koska ei tänne huuteleminen auta sinua löytämään sitä kaipaamaasi ihmistä. Et menetä mitään jos poistut. Miksi ylipäätänsä kaipaat ihmistä, jota et tunne ollenkaan, kun et nimeäkään tiedä?

• ap
        Kymysyss kirjoitti:

Mitä tekemistä nimellä on silloin jos ihmisestä kiinnostuu?
        Baarissa kaikki ei vaan mene aina niinku elokuvissa..

• ap

Juuri tälläisten viestien takia täältä haluu pois.. en ymmärrä miten ihmiset jaksaa edes vastailla niille jotka ei mitenkään niille kuulu. Jos ihminen haluaa jotain niin se tekee työtä sen eteen, likaistakin. Mä en tullu tänne neuvomaan muita ja samaa suosittelen sullekin.

• fzhgfhfx

Siis mitä ihmettä? Sä et tiedä hänen nimeään, eikä hän sun ja silti nyt kaikkien pitäisi paljastaa sulle omat nimikirjaimensa, jotta näet onko hän täällä?!

Eiköhän helpointa olis, että itse annat ne omat nimikirjaimes, niin kukaan väärä henkilö täällä ei sitten vastaa sulle turhaan.

• ap
        fzhgfhfx kirjoitti:

Siis mitä ihmettä? Sä et tiedä hänen nimeään, eikä hän sun ja silti nyt kaikkien pitäisi paljastaa sulle omat nimikirjaimensa, jotta näet onko hän täällä?!

Eiköhän helpointa olis, että itse annat ne omat nimikirjaimes, niin kukaan väärä henkilö täällä ei sitten vastaa sulle turhaan.

EI tarvitse kaikkien paljastaa vaan sen joka kokee sen hyödylliseksi.
        No tämä oli vain yksi yritys etsiä täältä, ei sen kummempaa. En jää tänne arvailemaan vaan alan etsiä muualta. Täällä ei kukaan halua käyttää nimiä, sen ymmärtää. En itsekään kovin mielelläni jakele yhteystietojani ympäriinsä. Täällä pitää olla luova, koska muuten se jää aina sille asteelle "kerro sä, eiku kerro sä eka" ja sit tulee niitä hyviä ohjeita joltakin joka kumminkin toivoo viestin olevan itselleen. Se ei tuota tuloksia. Jos joku kaipailisi minua ja antaisi syytä paljastaa nimeni niin sen tekisin. Tiedostaen realiteetit, koitin vaan löytää keinot. Tänne tulee paljon viestejä ja paljon ihmisiä. Täällä etsitään siis henkilöitä, ei nimiä, minua ei ainakaan löydä mistään pelkän nimen perusteella.

• kyseleekö aloittaja naisen vinkkelistä miestä? oisko mahdollisesti muhos paikkakunta ja sieltä tää jutun alku? jos näin niin ootan sun viestiä ja sit tavataan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7245
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      62
      5149
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4834
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      3985
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3946
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      217
      3837
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3518
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3143
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      51