Ratchet & Clank

Clank

Hei!
Mulla on ongelma!!! Mä sain ton Ratchet & Clank -pelin vähän aikaa sitte, mutta siinä on sellanen kohta jossa pitäis olla joku sukellushärveli, mutta mä en löydä sitä mistään! Se paikka on mihin asti mä pääsin on joku Blackwater city -kaupunki Rilgar planeetalla.. Kertokaa mulle, että onko siitä mahdollista päästä läpi mitenkään ilman sitä sukelluslaitetta? Oonko mä vaa yksinkertaisesti niin huono? Ilmottakaa mulle!!!!

7

852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trhgbty

taitaapi olla semmonen juttu että sen sukellus härvelin saapi vasta paljo myöhemmin. oon ollu samassa kohassa ja yritin jotain 5 kertaa ennenku pääsin sen. Jatka vaan kyllä se sinne perille pääsee jos yrität kunnolla (toivottavasti tarkotat sitä piiitkää tunnelia jossa vesi nousee nopeesti)

• Seifer

Jep, tosi ärsyttävä kohta. Meni ikuisuus ennenkuin pääsin sen. Se tosiaan pitää mennä ilman sitä sukelluskypärää..

• Clank

Jep! Sitähän mä tarkotan. Siis siitä pääsee ilman? No ite oon yrittäny vasta ku jotain 3-4 kertaa.. Pitänee yrittää uudeestaa.. Ootko muute saanu jo sen aseen sieltä samalta planetalta? Siis sen joka on tosi kallis, jotain.. Hmm.. 150000?

• Clank
        Clank kirjoitti:

Jep! Sitähän mä tarkotan. Siis siitä pääsee ilman? No ite oon yrittäny vasta ku jotain 3-4 kertaa.. Pitänee yrittää uudeestaa.. Ootko muute saanu jo sen aseen sieltä samalta planetalta? Siis sen joka on tosi kallis, jotain.. Hmm.. 150000?

Moi! Mul on taas ongelma! Mä pääsin nyt siitä tunnelista läpi, mutta mulla on nyt toinen ongelma.. Mä sain ne sen 'Kapteenin planeetan' koordinaatit ja mä selvisin siitä radasta, mutta mä en pääse siit 'peikosta' yli enkä ympäri! Siis se vaa tekee itellee jonkun suojakilven ja ampuu sen suojasta! Mulla ei oo mitää mahdollisuuksia! Auttakaa!! Jooko?!

• joku ukkeli
        Clank kirjoitti:

Moi! Mul on taas ongelma! Mä pääsin nyt siitä tunnelista läpi, mutta mulla on nyt toinen ongelma.. Mä sain ne sen 'Kapteenin planeetan' koordinaatit ja mä selvisin siitä radasta, mutta mä en pääse siit 'peikosta' yli enkä ympäri! Siis se vaa tekee itellee jonkun suojakilven ja ampuu sen suojasta! Mulla ei oo mitää mahdollisuuksia! Auttakaa!! Jooko?!

kun se peikko laittaa suojakilven, juokse jolleki niistä silloista (semmoselelle silta hommelille.) sit se peikko rojahtaa laavaan ja suojakilpi lähtee pois... jatka kunnes se peikko saa uudelleen suojuksen juokse uudelleen sillalle...

• xxxzomdie

sun täytyy hakee nedulasta semmonen vetää clank tehtävä

• r.a.t.c.h.e.t

Menkää sinne Kerwan planeetalle, ja heti ekan sellasen gadgetron ventorin alla olevaan jännään paikkaan menee niitä aluksia, niin sielä paikas on yks kultapultti.
        Niin, ja sielä voi hakata niitä aluksia mielin määrin, ja jokasesta lauksesta saa muutaman pultin, eli toisin sanoen loputtomasti pultteja!
        JA sielä planeetta eudoralla, siä metikös ku ampuu niitä aluksia, niin siitä saa semmosen skill pointin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      321
      8257
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      101
      6503
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      175
      3745
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      77
      2948
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2590
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      45
      2553
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2286
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      121
      2243
    9. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196