Niiiiiin ihastunut :>

I wish you are the 1

Toivon todella kovasti että tunne olisi molemminpuoleinen, toissapäivänä sain hieman vihiä siitä että sinäkin saattaisit minusta pitää.. harmi, että näemme seuraavaksi vasta pitkän ajan päästä, no, kunhan toivottavasti näemme! hiljaa hyvä tulee:)

12

1369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Number twå

Minkälaista vihiä? Ja miksi näette vasta pitkän ajan päästä?
      Itsellä samankaltainen tilanne siksi kysyn...

• I wish you are the 1

Hän oli minulle todella mukava ja tuli sellainen olo, että kyse ei olekaan vain kaveruudesta hänenkään puoleltaan :) Ja näemme vasta pitkän ajan päästä, sillä toinen meistä ei ole maisemissa hetkeen..

Minkäslainen tilanne sinulla on?:)

• kivaa...?

oho, kaikenlaisia tilanteita. Mullakin tilanne jossa toinen ei ole maisemissa hetkeen...oon niin fiiliksissä toisesta että olen ihan hämmästynyt itsekin.. mutta kaveruudesta ei ole kyllä alun alkaenkaan ollut kyse vaan kemiat on ollut ilmiselvät :) Niin ja täällähän sitä ollaan ja hän siellä. Ei kai tässä mikään kiire ole. Toivottavasti nähdään...yhä uudestaan. hm :)

• I wish you are the 1

Mulla on aivan sama tilanne, että oon niin fiiliksissä hänestä että todellakin olen ihan hämmästynyt itsekin :) Tuli niin hyvä fiilis, kun sitä vihiä torstaina todella tuli, että tunteet ovatkin ehkäpä molemminpuoleisia...hiljaa hyvä tulee, hyvää kannattaa odottaa jne, niitä sloganeita tässä pitää pitää mielessä :) Onko teidän suhde edennyt jo sitten pidemmälle? pussailua tms. kuvioissa mukana? :)

• kivaa...?

Edennyt on :D Tuli annettua "alkuhuumalle" periksi ihan alussa ;) Sekin hämmästytti, että kuinka helposti kaikki kävikään. Yleensä olen noissa hommissa aika varovainen ja valikoiva enkä edes kiinnostu helposti vaikka ulospäin saatan antaa kuvan että olen todella flirtti ja vapaamielinen. Mutta nyt tuntui siltä kun olisi kaivannut häntä jo ennen kun oli tutustunutkaan... Aloin jopa heti näkemään hänestä unia jossa toi tunne on hyvin voimakas... Mutta, hiljaa hyvä tulee joo. Mä en halua enää ottaa turpiin vaikka en aio pistää päätä pensaaseenkaan :)

• hmmm...

Mihinpäin menee?
      Täällä joku, joka antoi vihiä eräälle miehelle torstaina.

• ei niin yhtä onnelli

onnelliset paskat. ei mulla muuta

• one Man again

Harmittelen tässä minäkin. Tää "ero" aika on aika sietämätöntä vaikka oon piiitkäään oootelluut sua ennenkin. Autat mua kestämään no hyvä edes vähän helpottaa sentään. Öitä nätei vaiks ei nukukuttaiskaan tän jälkeen.

• mihis päin suomee aloittajan viesti kohdistuu oisko pohjois-pohjanmaalle? täällä sama homma ja ois kiva nähdä uudestaan

• Se tarve

Just just ...mitä itse haluaa sen toiselta vie. Varo, vie jokaiselta.

• I wish you are the 1

Toiselta vie? eikai, kun kyse vapaista ihmisistä? pk-seudulle menee aloittajan viesti...

• tytytyt92

Perhosii masussa jo ku ajatteleeki toista:))) Ihastumisen tunne on aivan sanoin kuvaamatonta, kuten rakastuminenkin vaikka se onkin jo voimakkaampaa.
      Talvesta selviää helpommin kaksin;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7546
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      78
      6604
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5264
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4615
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4266
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      230
      4159
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4095
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3948
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      58
      3080
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48