Kun runkkaa tarpeeksi, niin pidentääkö se kalua?? ja jos tekee niin miten paljon?? ja oon kuullu juttuu jos runkkaa liikaa kalu "vahingoittuu"..
MITEN ON??
Kun runkkaa tarpeeksi, niin pidentääkö se kalua??
16
4196
Vastaukset
- arkas kalu
Mulla vaan araks tulee jos monta kertaa päiväs vetelee nesteet ulos kui muilla kiva kuulla
- 16,2 senttinen
Kyllä kasvaa. Ainakin mulla on kasvanut n 13,5 sintistä nykyiseen 16,2 senttiin.
Runkkaan joka päivä k-4 krt, mällin lentoon asti. Ilman mälliä tulee vielä varmaan 1,5-2 tuntia runkattua, tietenkin kovana. - kovat kundit
täs just seisotan kullia ja kattelen filmii täytyy nautintoa pitkittää ja valuttaa eka hissukseen kui muut
- masakkac
Ei kalu runkatessa vahingoitu. Pysyy kunnossa kun sitä käyttää. Varmaankin säännöllisellä masturboinnilla kaluun saa pituutta ja paksuutta. Erektiohan venyttää peniksen paisuvaista ja parantaa verenkiertoa peniksessä. Itse olen runkannut 12-vuotiaasta asti melkein päivittäin 25 vuoden ajan. Penikselläni on mittaa 23 cm ja paksuus täyttää miehen nyrkin.
- ooooooooh
JOO me kovat kundit tämän tiedetään; usein käteen ja vedellä ees takas nytkin jo kaks tuntia ja tippoja tos mukavasti sormen päässä antaa kosteutta.
Muistatako kuumat kundit eka runkkauksen kun spermat lensi ite kyll muistan oikein hävettää sanoo ooooooooh. Tietenkin ensin ne märät poikavuosien unet jo ihmetytti kun housut oli aivan etumuksesta limaiset- sdfvsdf
Ja vitutti herätä yöllä ettimään vaatekaapista uuet. Jossei sieltä löytyny niin ei muuta ko mee lakapyykkikaapille ja ota sieltä vähiten likaiset omat bokserit. Unessa sitä yllä jo monestikki tietää että kohta virtaa ja aattelee siinä että puristampa tässä äkkiä munansuun suppuun ja kunhan pian herään niin juoksen vessaan ja pulautan virtsaputkessa vartovan annoksen pönttöön. Mutta eihän sitä useinkaan unissaan osaa pukata kättä housuun ja sitten sotkeutuu paikat, ellei molo oo jo puskeunu ulos housuista jolloin vain lakana ja navanseutu saavat annoksensa.
- kuumaaaaa
Tahtoo terska olla aivan tumman tai violetin sininen on niin ollut taas kädessä kauan ja arka jonkun verran mutt mikä tähän aina ajaa kertokaa hyvät kovat kuumat kundit
- asiantuntija8674
Tuskin kasvaa, mutta jos käyttä cock ringiä joka on sopivan tiukka se saa munan vaikuttamaan isommalta joksikin aikaa myös juttujen jälkeen.
- rrrrrrrrrert
Vanha kansakin sen tiesi: Runkatessa kyrpä kasvaa.
- Muikula
Siis mikä kasvaa? Hienoa tämä sensuuri. Kyrpä.
- joku 28
Runkkasin piiiitkästä aikaa sillaan ihan koko kädellä, siis niin että molo souti nyrkin silmässä, kiihkeimmillään ehkä seittämän puskua sekunnissa. Tavallisesti en kyllä sillaan tapaa tumputtaa, vaan mahallaan sängyssä ja sellasella tavalla ettei kanki kipeydy jälkeenpäin. En tiiä kuinka yleistä semmonen nyrkkihommailu on itsetyydyttäjien keskuudessa. Omista tumputuskerrosita "nyrkkeilyä" on varmaan alle puoli prosenttia.
No kyllähän se nyrkilläkin onnistuu, ihan yhtäkkiä alkaa siinä molo lämmetä ja sitten tulee ikän ku pysähdyksenomainen tunne ja taivallinen olo. Hetken pukkaa lastia ja sitten se kalu jo kutistuukin aika pian puoleen eli puolentoista tulitikkuaskin (n. 7,5 sentin) mittaan.
Kun hiukan kattelee sitä niin se on ihan vatkuli pötkylä, ikään ku sikarimainen sukkula siis keskeltä jotenki turvonnu. Muutaman tunnin perästä alkaa aristaa kangen vartta.
En tiiä mikä siinä on, kai sitä siinä tulemisen hekumassa meisseli on niin tunnoton että sitä kestää vaikka duudsonien henkeen kuminauhalla räpsäytellä ja luunapitella, eihän kiihottunu kanki kipua tunne ei. Pallit sen sijaan (pallean kera) on ihan toinen luku.
kai sitä vaan niin kovakaurasesti kankea siinä käsittelee että siellä hiukan verisuonia katkeilee ja verenpurkaumia syntyy ja sitten ne ilmenee kipuna. Vai johtuneeko kipu maitohaposta, en tiiä.
No, jatkakaa...vaikka sukua - xcv xdvf
Mulla aina oman käden oikeuden hetkinä meisseli kaksinkertaistuu noin neljässä minuutissa, eli kyllä runkkuu pidentää kalua. Ja näitä kaksinkertaistumisia on minunkin munalle tapahtunut jo toista, ellei kolmattatuhatta kertaa (kauheen vaikee arvata, monestikko on elämässään kätellyt munaansa).
Mutta haluan vielä tähdentää että pitkästymisensä jälkeen molo on kuitenkin AINA lyhistynyt entiselleen, muutoinhan se olisi jo vähintään Burj Dubain pilvenpiirtäjän korkuinen- zdvsd
tai siis burj dubain pilvenpiirtäjän pituinen
- Anonyymi
Totta on
- Anonyymi
Vaikea sanoa pidentääkö runsas runkkaaminen kalua , mutta itse olen kyllä ollut ihan nuoreesta kova runkkari . Runkkaan joka päivä yleensä kolme kertaa ja laukaisen spermat, oma kalu on seisokissa 19 cm pitkä ja 15 cm ympäryys , niin saattaa olla että runsas runkkaaminen on jotain vaikuttanut, mutta ei runkkaaminen mitään vahinkoa tee kullille , päinvastoin sanoisin.
M 64 CD 💃 - Anonyymi
En kyllä itte tiiä mutta kun katoin näitä kommentteja niin aloin heti runkata ja kun tarpeeks runkkaa niin alkaa kyllä tuntuu kivalta mutta kuinka kauan pittää runkata että tulee spermat oon siis 11v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117141- 954711
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594667Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503833- 513768
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263323- 502703
- 372564
- 372272