Ei kannata uskoa Nigel Frankin työtarjouksia. Lupaavat kyllä palkkaa tietynmäärän ilmoituksessa, mutta se toteutuu jos on toteutuakseen silloin mikäli tietyt ehdot määräytyvät. Käytännössä työtä pitää olla luvattu määrä, työtunteja pitää tehdä reilusti ja sitten arvioidaan vielä laadullisia kriteereitä, joka on viimeinen keino välttää maksamasta.
Minusta Nigel Frank on vihoviimeinen vaihtoehto, välitysfirma jonne en mene.
Nigel Frank huijarifirma
13
7190
Vastaukset
- frankistit
vuokratyövoimavälitys?
- Strong avoid
Yksi hyvä syy kiertää tämäkin vuokrafirma kaukaa.
- ihan uutta
Ai se on työvoiman vuokrausfirma..? Minä käsitin, että yksi ystäväni rekrytoitiin Nigelin kautta/avulla suoraan erääseen IT-alan yritykseen, ei siis Nigelin palkkalistoille.
- Höpinöitä
Ei se ole mikään henkilöstön vuokrausfirma. Sopimukset tehdään työntekijän ja yrityksen välillä, eikä Nigel Frankin kanssa.
- puljuu pöljääää
Taitavat laskuttaa työantajia sopivien kandidaattien löytämisestä? Vai maksaako rekry kandidaatti "palvelusta"?
- Niggeli-Neggeri
Se on työnvälittäjä, ei vuokrausfirma.
Itsellä on huonoja kokemuksia. Olen asiantuntija eräässä ohjelmistossa. Heiltä tuli maili, jossa oli listattuna noin alan 6 yritystä ja he kysyivät, saavatko tarjota minua näihin yrityksiin ja "vastamalla tähän viestiin sitoudut ehtoihimme". Ehdoissa on sitten se kohta, että jos jotakin muuta kautta teet sopimuksen näiden firmojen kanssa, sinä ja se yritys joudutte maksamaan ihan jotain käsittämättömiä korvauksia. Eräs näistä kuudesta firmasta siis löysi CV:ni muuta kautta ja oli yhteydessä minuun. Sitten tuli esteeksi se, että "Nigel Frank omistaa" jo minut. No tällä ei sinänsä ollut lopputulokseen silti vaikutusta, koske en mennyt tuohon firmaan. Myös nykyisessä työpaikassani on rekryssä koettu sama.
Eli Nigel Frank kokoaa äkkiä listan kohdeyrityksistä joihin saattaisit sopia, ja pyytää ehtoihin sitoutumisen salakavalasti mailiin vastaamisella.- sdfjösdgköf
Ihan sama. Saattaa vaan jäädä korvaukset saamatta, kun juttu nauretaan ulos oikeussalista.
- Erkki
Tiedän tunteen. Meidän firmassa on yksi "herrasmies", joka aina sairaslomalla tai lomalla ollessani lähettää viestin, jossa lukee: "vastaamalla tähän viestiin, sitoudut antautumaan minulle". Eihän tämä muuten haittaisi, mutta kun firman politiikka on, että poissa ollessa on aina oltava out of office -viesti. Suorastaan v*tuttaa lomalle lähteminen kun tietää, mitä tuleman pitää. Tyytyisi edes lähettämään naisille näitä viestejään, mutta jostain syystä lähettää aina minulle.
- dfhfghfgh
Erkki kirjoitti:
Tiedän tunteen. Meidän firmassa on yksi "herrasmies", joka aina sairaslomalla tai lomalla ollessani lähettää viestin, jossa lukee: "vastaamalla tähän viestiin, sitoudut antautumaan minulle". Eihän tämä muuten haittaisi, mutta kun firman politiikka on, että poissa ollessa on aina oltava out of office -viesti. Suorastaan v*tuttaa lomalle lähteminen kun tietää, mitä tuleman pitää. Tyytyisi edes lähettämään naisille näitä viestejään, mutta jostain syystä lähettää aina minulle.
No miksi et sitten antaudu? Hinuri olet kuitenkin.
- äläälä
dfhfghfgh kirjoitti:
No miksi et sitten antaudu? Hinuri olet kuitenkin.
Oletko mustasukkainen vai ahdistaako muuten. Älä välitä, sienikausi auttaa sinua.
- Anonyymi
Näyttää siltä etta huijarit olevat joka kulma
- Anonyymi
Noita rekry-kusetusfirmoja alkoi tulla markkinoille joskus 5 - 7v sitten oikein urakalla. N.F on niistä yksi joka UK:sta muka hoitaa Suomen rekryt ja sitten on iso nippu muita suomalaisia firmoja jotka häiritsevät ihmisiä soittelemalla ja pyytämällä haastatteluihin. Nämä rekryvälistävetäjät eivät useinkaan edes tiedä mitä johonkin tehtävään vaaditaan osattavaksi tai mitä tehtävä pitää sisällään.
Toimivat täysin puhelinmyyntimenetelmin.
Samoin huomannut että Linkedinin kautta tulleet yhteydenotot ovat yleensä tehtäviä joita kyseisessä firmassa kukaan muu ei halua tehdä. Eli lagacypaskan ylläpitoa tai jonkun kesken jättämiä projekteja joista asiakkaan deadline on lähestymässä. Tarvitaan joku joka kerää paskan kokoon, eli sinut.
Tämä on nähty ja koettu pari kertaa.
- Anonyymi
Huijari joka kulma on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334153
- 573655
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542368
- 402309
- 432288
- 162256