5 tulkintaa

Viidelle ensimmäiselle ehdin taas katsoa. :) Muotoile kysymys mahdollisimman selkeästi ja tarkasti, niin vastauskin on silloin selkeämpi.

23

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epätoivo n

Miksi hän minut jätti, mies jonka kanssa piti olla elämän loppuun asti vai palaako takaisin?

• Kultainentorni

Hei :)

minua kiinnostaisi tietää mitä kävisi, jos tapaisin erään nettiporukan, jonka kanssa olen puhellut jo paljon. He ovat minulle rakkaita, mutta itsetunto on niin alhaalla, etten heitä uskalla tavata, ja pelkään, että en voisi koskaan olla sellainen mitä he ovat kuvitelleet (ovat saaneet minusta täydellisen ihmisen mielikuvan, vaikka olen painottanut siihen etten ole kirjaimmellisesti yhtikäs mitään). Sen takia mietin joka päivä, että minun olisi syytä jättäytyä heidän seurastaan kokonaan pois. enkä myöskään ole näyttänyt heille kuvaa itsestäni tai kertonut mitää ihmeellistä itsestäni.. en voi elää siinä tiedossa/luulossa, että he eivät hyväksyisi minua sellaisena kuin olen... :(

• PyytäjähänMie

Olen vähän huolissani eräästä tuttavastani. Hän on aikuinen mies ja hyvin kehittynyt henkisesti ja rakastaa myöskin fyysisestikkin kehittymistä. Nyt on vain sillälailla, että hän on hivenen epävarma mitkä hänen elämäntehtävänsä tässä elämässä ovat, pystyisitkö korttien avulla selvittämään, että mitkä ne olisivat? Ja jos tuohon vastaaminen on liian monimutkaista korttien avulla, niin saisitko edes mitään vihjeitä minkälaisia asioita hänen tulee vielä elämässään kokea ja oppia, että pääsisi kehityssessä vielä pidemmälle?

Kiitos, jos vaivaudut katomaan tähän aiheeseen, ja oikein hyvää syksyä!

• kaipuu...

Kiitos jos mullekin katsot rakkausasioita ja taloutta.
        Erosta kohta kuusi vuotta ja kovasti jo uutta ihmistä odotan virelleni.
        Talous kahden teinin äitinä voisi olla parempikin mitä siihen saat.

• Aurinkoinen*

Haluain tulkintaa tulevista muutoksista. Liittyen työhön mahdolliseen opiskeluun ja omaan hyvinvointiini. Koen oleva tilanteessa, jossa muutoksia tulossa. Olen nelikymppinen nainen, jolla mies ja useampi lapsikin on.

• epätoivo n:

Mies ei ole alun alkujaankaan ottanut suhdettanne kovin vakavasti. Häntä kortit kuvaavat vaihtelunhaluisena, mutta ehkä tunteitaan ja mielijohteitaan torjuvana ja sulkeutuneena. Hänellä on salaisuuksia, joita hän ei halua tai osaa paljastaa kenellekään, mutta jotka vaikuttavat hänen elämäänsä. Sinun korttisi puhuvat lannistumisen ja tappion pelosta, negatiivisista odotuksista. "Kuitenkin tässä käy huonosti, turha odottaa mitään hyvää" näyttää olevan lähtökohtasi kaikkeen, myös tähän suhteeseen. Kovasti olette yrittäneet löytää yhteistä säveltä ja suhteessanne on ollut myös intohimoa sekä tunteiden että seksuaalisuuden puolella. Eräs maailmankaikkeuden laeista on, että se heijastaa meille takaisin sen, mitä ajattelemme. Olet ehkä pelännyt jo etukäteen tulevasi "kuitenkin" jätetyksi ja tätä ajatusta ruokkimalla olet osaltasi edesauttanut sitä, että näin todella lopulta kävi. Mies ei luultavasti palaa luoksesi. Hän on ottanut elämäänsä uuden suunnan ja sinun täytyy tehdä samoin, vaikka kipeää tekee. Jos jäämme roikkumaan menneisyyteemme, elämä kulkee ohitsemme. Löydä itsellesi jokin luova toiminta tai harrastus, joka tuottaa sinulle iloa. Tai osallistu vaikka johonkin vertaistukiryhmään. Tärkeintä on, ettet jää märehtimään itsesääliin liian kauaksi aikaa, koska elämällä on meille niin paljon tarjottavaa, koettavaa ja nähtävää. Pimeintä on aina ennen auringonnousua.

• Kultainentorni:

Olet upeasti tehnyt töitä itsesi kanssa ja kääntänyt menneisyyden vaikeat kokemukset positiiviseksi voimavaraksi. Sinulla on enemmän jaettavaa kuin uskotkaan. Muista, että tässä tilanteessa ainoa henkilö, joka seisoo tielläsi, olet sinä itse. Korteista nousee sinulle yksiselitteinen kehotus: toimi, niin koet merkittäviä asioita. Tee se, mitä sisimmässäsi kaipaat. Tulet huomaamaan pelkojesi osoittautuvan turhiksi ja lopulta voit jo nauraa omille vanhoille käsityksillesi. Me olemme rakastettuja ja rakastamisen arvoisia yksinkertaisesti siitä syystä, että olemme. Meidän ei tarvitse olla Jotain, me saamme vain Olla. Kannamme jokainen sisällämme alkuvoimaa, joka auttaa meidät lävitse kaikesta, mitä kyllin määrätietoisesti ja voimakkaasti päätämme saavuttaa. Sinä olet oman elämäsi hallitsija.

• Kultainentorni

Oi, vastasitkin ihan äsken. Et arvaakkaan kuinka iloiseksi sait tällaisen pienen tytentyllerön tänään~ On kuin koko kehoni negatiiviset tunteet olisivat menneet rikki helpotuksesta. Kiitos ja aurinkoisia hetkiä tulevaasi!!!

• Kultainentorni kirjoitti:

Oi, vastasitkin ihan äsken. Et arvaakkaan kuinka iloiseksi sait tällaisen pienen tytentyllerön tänään~ On kuin koko kehoni negatiiviset tunteet olisivat menneet rikki helpotuksesta. Kiitos ja aurinkoisia hetkiä tulevaasi!!!

Samoin sinulle :)

• PyytäjähänMie:

Ilman kortteja sanon ensiksi sen, että elämä tuo kyllä meille tarkoitetut elämäntehtävämme eteemme. Jos kieltäydymme oppimasta jotakin oppiläksyä tietyssä muodossa, elämä järjestää sen luoksemme toisessa muodossa. Olennaista ei ole tietää tarkasti, millaisia ja mitä tehtävämme ovat, vaan yksinkertaisesti elää ja luottaa maailmankaikkeuden ja Jumalan johdatukseen. Sitten kortteihin. Miehen elämäntehtävä(t) näyttä(v)ä(t) liittyvän tasapainon löytämiseen erilaisten äärimmäisyyksien välillä. Täällä puhutaan jonkinlaisista miehen omaksumista rooleista, joiden tunnistaminen on hänen itsensä tehtävä. Meillä kaikilla on omaksuttuja rooleja, jotka olemme rakentaneet suojataksemme itseämme joko muiden ihmisten aiheuttamalta tuskalta tai jopa meiltä itseltämme. Vankimmin olemuksessamme istuvat ne roolit, jotka olemme omaksuneet lapsuudessamme. Näiden roolien tunnistaminen ja purkaminen on uskaliasta, mutta palkitsevaa, sillä voimme elää elämäämme täydesti vasta, kun olemme kosketuksissa Todelliseen Itseemme. Roolien avulla pyrimme, kummallista kyllä, peittämään Todellisen Itsemme, koska joskus, ehkä lapsuudessamme, joku meille tärkeä ihminen sai meidät vakuuttumaan siitä, ettemme ole omina itseinämme rakastamisen arvoisia. Arvelen miehen jo jollakin tasolla tiedostaneen tämän, koska seuraava kortti puhuu komennosta oman itsen suhteen, tilanteen hallinnasta ja lisääntyneestä inspiraatiosta ja elinvoimasta. Kun hän tiedostaa voimakkaammin sen, että hänellä itsellään todella on täysivalta oman itsensä suhteen eikä ota enää itseään niin vakavasti, hän pääsee tiellään eteenpäin. Elämä on leikkiä, siihen ei pitäisi suhtautua kuolemanvakavasti. Viimeinen kortti on nimeltään Intohimo ja se kertoo uudistumisesta, lisääntyneestä elinvoimasta, suoranaisesta ekstaasista. Mitä lähemmäs omaa Todellista Itseämme pääsemme, sitä syvemmin ja tietoisemmin voimme elää elämäämme. Meissä kaikissa on valmiina kaksi vastakkaista voimaa, hyvä ja paha, jotka itse asiassa ovat saman energian eri ilmenemismuotoja. Kun opimme yhdistämään itsessämme nämä kaksinaiset voimat, voimme nousta niiden yläpuolelle. Rakkaus on korkein päämäärä.

• kma78

Hei!

Kertaalleen olet minulle tulkinnut ja osui kyllä oikeaan, kiitos siitä.
      Mieltäni vaivaa pari juttua johon toivoisin apuasi.. Saanko omia lapsia tulevaisuudessa kun ikää on jo? Haluaisin ja toivoisin & pelottaakin entä jos en saa. Siitä parisuhteesta kirjoitit myös kuinka on sen laita ? en haluaisi olla enää kauaa yksin. Ikäiseni vaalea mies olisi johon haluaisin tutustua? Ujon puoleiselta vaikuttaa, jonkin verran ollaan oltu yhdessä. Kiitos avustasi jo etukäteen

Aikaisemmin kirjoitin nimerkillä erakko78

• odottavainen

Hei,

Mitä näet minun rakkauselämääni? Onko minut tarkoitettu kulkemaan yksin? Työpaikassani on ollut ongelmia tänä vuonna. Alkaisko ongelmat jo helpottaa?

• epätoivoinen todella

Laitan kuitenkin vielä vistin, koska olen niin epätoivoinen. Mies on tehnyt pahaa perheelle enkä tiedä enään miten selviytyä tästä kaikesta. En jaksa enään keskittyä mihinkään, en mihinkää. En ymmärrä enään mitä on tapahtumassa. Liito ja lapset on.

• erkki..46

Hei... Kertoisitko mulle tulevaisuuttani... Olen seurustellut kesästä lähtien yhden naisen kanssa joka laittoi poikki suhteen kuukausi sitten ihan yhtä äkkiä... Onko tällä suhteella vielä tulevaisuutta.. siis meillä onko vielä yhteistä matkaa?

• erkki..46

Katsoisitko mulle ?

• erkki..46 kirjoitti:

Katsoisitko mulle ?

Minun on pakko rajata tulkintojen määrää, koska aikani on rajallinen ja pyytäjiä on niin paljon. Jos vastaisin kaikille kysyjille, en ehtisi muuta vapaa-ajallani tehdäkään. (Pelkästään yhden tulkinnan parissa saattaa vierähtää tuntikin.) Jos vastaisin nyt sinulle, olisi se muita "myöhästyneitä" kysyjiä kohtaan epäreilua. Ensi ketjuun saatan hieman lisätä tulkintojen kokonaismäärää, olehan sitten haukkana paikalla! :)

• jk

vai iin

• kaipuu...:

Pidät miehet käsivarrenmitan päässä itsestäsi, et päästä heitä helpolla lähelle. Miksi näin? Negatiivisia odotuksia ja asenteita, sulkeutuneisuutta. Elämästäsi puuttuu väriä, et salli uudistusten tulla, vaikka niitä tarjolla olisikin. Ehkä pelkäät vanhan menettämistä? Sinulla on kyllä luonteenlujuutta, mutta tarvitset lisää rohkeutta ja avoimuutta, jotta mahdollisella parisuhteella olisi paremmat edellytykset onnistua. Nostin sinulle vahvistuskortin, joka kehottaa sinua näyttämään tunteesi avoimemmin. Saatat törmätä ihmisiin, jotka eivät ymmärrä sinua, mutta muista, että elämässäsi on aina heitä, joiden kanssa voit jakaa tunteesi. Rakkaus perhettäsi kohtaan on suuri ja se tuo siunauksellisuutta elämääsi. Anna sielusi lootuksen kukkia!

Talouttasi ajatellen nostin kolme korttia. Nousi päämääräsuuntautuneisuutta ja hyvää, perusteellista suunnittelua, mutta myös radikaalista muutoksesta puhutaan. Oletko tyytyväinen nykyiseen työhösi tai työpaikkaasi? Tärkeintä ei ole työstä saatava rahallinen korvaus, vaan myös sen henkinen anti. Ehkä sinun tulisi hakea tätä uutta väriä elämääsi vaihtamalla työpaikkaa? Sinua kehotetaan myös muistamaan lepo ja rentoutuminen kaiken kiireen keskellä, nauttimaan äitiydestäsi, viettämään aikaa rakkaimpiesi kanssa. Se on sinulle elävöittävä voimavara.

• Aurinkoinen*:

Jokin tapahtuma on vastikään ravistellut sinua ja olet jäänyt tilanteessa näennäisesti häviölle (tai ainakin sinusta tuntuu siltä). Jokainen epäonnistuminen elämässämme tapahtuu kuitenkin parhaaksemme ja antaa meille mahdollisuuden oppia jotakin uutta. Elämääsi kuormittanut lyijynraskaus tulee kyllä kevenemään ajan myötä, kun keskität energiasi muihin asioihin. Nykyisyydessä näkyy jonkinlainen konfliktitilanne, joka leijuu hiljaisena ilmassa, jota ei ole vielä käsitelty. Sinulla on kyllä tarpeeksi sisäistä selkeyttä, jotta saat nämä mieltä vaivaavat asiat selvitettyä omalta osaltasi. Oikea hetki ei ehkä ole vielä, mutta tulee aikanaan. Muista varmistaa, että kaikki tekemäsi tuntuu sinusta aina hyvältä. Upean tarkkaa ajatustyötä olet näiden asioiden parissa jo tehnytkin. Olet menossa kohti rauhallisempaa jaksoa elämässäsi, sinulle tarjotaan erilaisia mahdollisuuksia, joihin tarttua. Antaudu täysin niille asioille, jotka elämääsi tuovat nautintoa ja iloa - siten palkitset ne ja itsesi kaikkein parhaiten.

Työtilannettasi ajatellen nostin kaksi korttia. Ensimmäinen niistä kuvaa paikoilleen jumiutunutta tilannetta, jossa kieltäydyt katsomasta totuutta silmästä silmään. Sinun tulee syväluodata tarkemmin työrintamalla esiintyvät ongelmakohdat ja ehkä jopa luopua joistakin näkökannoistasi, jotta pääset etenemään uuteen, ehkä odottamattomaankin suuntaan. Sinulla on kuitenkin erinomainen kyky yhdistellä asioita ja olet erittäin luova. Kiinnitä huomiota omiin voimavaroihisi ja hyödynnä niitä. Ja muista, että tulokset eivät välttämättä ilmennä itseään sadasosasekunnissa - kärsivällisyyttä ja pitkäjänteisyyttä vaaditaan, jotta toivotut tulokset saavutetaan.

• unissako vain

Hei. Olen viisikymppinen nainen ja vuosi sitten tutustuin yli kymmenen vuotta nuorempaan mieheen. Olimme hyvin läheiset ja tunteet mol.puolin lämpimät. Yhtäkkiä hän ei enää ottanut yhteyttä, kesä meni ja nyt hän viestetteli ja luulin hänen olevan valmis jatkamaan. Nyt sama simpukka syndrooma, ei mitään. Ajattelen kuitenkin häntä ja olisin valmis vaikka mihin. Mitä näet, onko mahdollisuuksia? Kiitos...

• kristiina-37

Hei mitä näet tulenko saamaan töitä vai lähenkö opiskelemaan ja mitä muuta näet tulevaisuuteen kiitos!.

• aikast epätoivoinen

Hei. Olisiko sinulla aikaa katsoa tulevaisuuttani? Miten selviän taloudellisesti?Entäpä rakkauselämäni,löydänkö joskus oikean vai onko löytynyt jo? saanko pitää työni? Tulenko pysymään terveenä?

• Raijeli

Raijeli

Hei, harrastan ja opiskelen lavatansseja. Olen ihastunut vasta tanssin (opiskelun) aloittaneeseen mieheen. Tuleeko meistä pari?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      302
      7661
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      5989
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      167
      3548
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2007
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      192
      1885
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      20
      1733
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1599
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1484
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1431
    10. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      66
      1406
    Aihe