"Pekka ajoi 100 alueella ylinopeutta. Poliisi otti hänet kiinni, ja lupasi, että jos Pekka piirtäisi selkeän satasen nopeusrajoitusmerkin nostamatta kynää kertaakaan paperista, hän ei saisi sakkoa. Mitä Pekka teki?"
Onko kenelläkään hajua asiasta? Itse olen pohtinut tätä pitkään, ja todennut, että kyse on varmaankin loppujen lopuksi muusta kuin piirtämisestä..
Sakkokompa?
sakkokompa
3
208
Vastaukset
- Mika++
Jos kyseessä on kompa niin mulla olis heti kaksi vaihtoehtoa.
1) Pekka käytti jotain muuta kuin kynää
2) Pekka merkkasi nopeusrajoitusmerkin kuviot teipillä tms, asetti A3 paperiarkin merkin päälle, ja sen jälkeen käytti lyijykynän terän sivua samalla tavalla kuin kolikon voi piirtää paperille. nooh rikkomatta annettua ehtoa mää kääntäisin paperin alalaidan kaksinkerroin ja jatkaisin kynän jälkeä siihen ja näin piirtäisin numerot 1 0 0 ja numeroiden väleille jäävät viivat siis jäävät paperin takapuolelle kun paperi oikaistaan ,. ?
- jk
ei ole hakuakaann asiasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397