Eilen aloin avaamaan tätä uutukaista konettani kolmatta kertaa. Tuli normaalisti että "windows avataan" vai miten nyt menikin. Sitten kone jäätyi siihen, sammutin virran>käynnistyksen korjaus>tervetuloa. Sitten kun olin sisällä norton sanoo että virustorjunnat eivät ole päällä blaabllaaa, avasin nortonin ja painoin korjauksen, ja norton alkoi hakemaan päivityksiä. 2 ensimmäistä kohtaa päivityksistä toimi ja tuli niihin että päättynyt mutta kolmanteen tuli että epäonnistui. Kokeilin uudelleen ja tälläkertaa toimi. Nyt kaikki onkin toiminnassa mutta illalla kun pistin järjetelmätarkastusen ja se löysi vain 34 tracking cookieta yms seuraajia jotka korjasin mutta kesken tarkastuksen oli tarkastuskentässä n.1,5min ajan backdoor.rustock.b jota norton ei huomioinut. googletin sen ja sieltähän paljastui että haittaohjelma kyseessä. onko tämä paha, pitäisikö pistää uusi tarkastus or what. kertokaa te se minulle.
norton ja backdoor.rustock
gobra
1
917
Vastaukset
- Make&Viljami
No vähän myöhästä tähän vastata mutta siis jos joillakin muilla on tämä sama "ongelma" niin norton todennäköisesti vain etsii kyseisiä viruksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223794- 162735
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3842096Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271751
- 311657
- 321619
- 141297
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671212- 121151