Spottsjuka,ny farsot?

yäk

Vad är det för epidemi som grasserar bland ungdomar och "gubbar".Varför måste det spottas på alla möjliga och omöjliga ställen.Vid trafikljus och dörröppningar borde man ha gummistövlar på,spottloskor överallt.Jag har levt rätt så länge men inte har jag något behov att spotta hela tiden.

7

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Birgitta ifrån hesa.

Då har du gått miste om nån njutning. När det gjör riktigt "nanna", då vill man spotta.
      Varje gång jag får orgasm, spottar jag uta ett fan, min man håller spottkoppen framför mej. Jag gjör inte det ofta ute på gatan, nån gång i månaden.
      Största delen av spottloskorna kommer ifrån människor som sitter på krogen. Dom måste ut och röka på gatan. När man drar halsbloss så löser det på gammalt slem, och enklaste är att spotta bort det. Förr fanns det spottkoppar överallt, kanske dom borde utplaceras på nytt. Men börja röka och knulla så förstår du spottandet!!

• ÄCKLIGT

Nå det är ju en synpunkt.Annars röker jag och sex har jag också prövat på,men inte på gatan.Kanske alla då som får orgasmer i gatunivå borde bära med sig en spottkopp.En snuskig ovana är det, erkänn bara.

• fy attan
        ÄCKLIGT kirjoitti:

Nå det är ju en synpunkt.Annars röker jag och sex har jag också prövat på,men inte på gatan.Kanske alla då som får orgasmer i gatunivå borde bära med sig en spottkopp.En snuskig ovana är det, erkänn bara.

Jag har hört att det igen ska var så karlaktigt att spotta på gatan,man bevisar visst sin manlighat.Samma som att snyta sig i näven,

• spännande ?

Brukar Birgitta ofta ha sexaktiviteter på gatan eller framför butiksdörrar?

• Birgitta ifrån hesa
        spännande ? kirjoitti:

Brukar Birgitta ofta ha sexaktiviteter på gatan eller framför butiksdörrar?

Då när andan faller på.

• ääärkuuååggrrvvitoch
        Birgitta ifrån hesa kirjoitti:

Då när andan faller på.

Med äkta partnern eller lösnummer ?Har det någon betydelse hur mycket man måste spotta?Jag tycker ändå att folk kunde pipa hemma så jag inte måste stiga i deras urkiga spottloskor.

• allt ska man höra ..

Nu kan jag aldrig gå ut mer,visste inte att det fanns så många perversa människor som sextar på gatorna,Aids,hepatit,gonorre,syfilis.Voj herregud,jag ska köpa de här engångsskoskydden som hälsovårdspersonalen använder.Bevare mig!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      323
      8479
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      105
      6702
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      178
      3850
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      86
      3679
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      170
      3077
    6. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      43
      2979
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      48
      2972
    8. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      41
      2889
    9. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2496
    10. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2094
    Aihe