I want to speak (and write) better english and I need somebody who speaks (almost perfect) english. If there is somebody maybe foreigner who wants to speak better finnish, I can happily teach you finnish and same time learn English.. sorry about my baaad english writing. :)
Take your time and write down if you interested..I will put down my skype address later.
Hi! is there eg. someone who wants to learn more Finnish?
HogeW
1
282
Vastaukset
- valkolumi
moi... mä oon aasialainen, puhun englantia...mutta englanti ei ole mun äidin kieltä joten teen kai virheitä. Jos vielä haluat harjoitella englantia ja minä suomea... voit jättä sähkopostisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225474- 324810
- 282721
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121591
- 231462
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251429