FitnessFirst nettikauppa

kuis on

Onko kokemuksia? kaverilta kuulin,että asiakaspalvelu on surkeaa eikä sieltä saa tavaroitaan vaikka niistä maksaisikin eli myyvät eioota ja ottavat rahat ja sen jälkeen itse maksaja saa odotella tuotteitaan viikkotolkulla...

24

9973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaa tilata

      Hyvä kauppa. Nopea palvelu ja halvat hinnat laadukkaista tuotteista. Mulle kävi kanssa niin että jäi Reishi-uutepullo tulematta, mutta lähettivät viikon päästä perästä ja sain -20% alennuskoodin korvaukseksi.

    • en suosittele

      Homma toimii hyvin niin kauan kuin heillä on tavaraa varastossa. Mutta kun tulee tilanne että tavaraa ei ole, niin myös kommunikointi loppuu. Viesteihin ei enää vastata ja tavaraa luvataan toimittaa vaikka sitä ei sitten tule. Surkeata toimintaa..

    • Epämääräistä...

      Ei nyt oikein voi kehuakaan... Tavarat kyllä tuli suht nopeesti, mutta laatu ei ollut ihan parasta kaikkien kohdalla. Oli mielenkiintoista huomata, että kun laitoin yhdestä tuotteesta lievästi negatiivisen arvostelun (se tähtisysteemi) niin eipä mennyt läpi muille asiakkaille tiedoksi. Ja huviksenne voitte kelailla siellä tuotearvosteluita, niin negatiivisia arvioita ei kyllä löydä. Kun ne eivät mene seulasta läpi... Ei oikein luottamusta herätä tuo pulju. Luulis noin isoa firmaa kiinnostavan tuotteitten laatu, mutta ei... Onneksi on muitakin toimijoita, joilla on ehkä kiinnostusta oikeasti myydä laadukasta tavaraa.

    • Hyvaolitilaanjatkossakin

      Minä sain tavarat tosi nopeaan, ja palvelu oli loistavaa :)! Mukavaa kun paketin avasain niin sisällä odotti ihana viesti ja yllätys lahja!
      Varmaan jokapaikassa vähän toimitus vaihtelee, mutta omalla kohdalla kävi näin.

    • Ostelija

      Kun tarkkaan katsoo mitä tilaa saa hyvinkin edullisesti täältä. Ja nopeasti. Ja minäkin pidän niistä mukavista lapuista ja pienistä lahjoista, hauskaa asiakaspalvelua josta tulee hyvä mieli.

    • Stavo

      Nettitilaus ei ole selkeä. Esim. Kaneli mauton. Laskutus meni väärin. Yritetään liikaa periä. Ei herätä luottamusta. Taidetaan taas tarvita kuluttaja-asiamiestä.

    • nettitilaaja

      Todella surkea asiakaspalvelu, eivät vastanneet edes muutamaan tuotekysymykseen ja kun kysy uudelleen vastaus tuli vain yhteen. Nettitilaaminen ei onnistunut mitenkään. Tähän vastasivat vain, että nyt nettisivujen pitäisi toimia (vikaa siis oli), ei toiminut edelleenkään, eivät enää vaivautuneet vastaamaan kun tästä kysytty vielä ja annettu palautetta. Turhaa kuluu aikaa odottelessa vastauksia ja nettikaupan toimivuutta. Heti löytyi myös täysin samat tuotteet edullisemmin. Hintatakuu näyttäisi olevat, vaan ei varmasti toimi tämäkään. Ei todellakaan kannata tilata täältä yhtään mitään! En ole vielä ikinä törmännyt nettikauppaan, joka ei vastaa asiakkaiden kysymyksiin eikä vaivaudu selvittämään miksi tilaaminen ei onnistu. Todennäköisesti pelkkä huijarifirma!

    • nettitilaaja

      Ytj:n mukaan yhtiön toiminimi on Rawmance Oy. FitnessFirst sivusto näyttää toimivan aputoiminimellä FF Online. Esim. myös Foodin kauppa kuuluu tälle yhtiölle. Tässä kaikki ko. yhtiön aputoiminimet:

      FF Online
      Plant Earth
      FitFirst
      Foodin
      Eco Buddies

      FF Online ja Foodin aputoiminimillä siis toimintaa, muista ei löydy netistä mitään tietoa. Toki näitä aputoiminimiä voi rekisteröidä vastaisuuden varalle, mutta outoa näin monen nimen rekisteröiminen.

    • ffffffffffff

      Joo, tilaus tehty ja maksettu reilu viikko sitten. Eipä näy tuotteita ja nettisivuilla lukee että tilausta "prosessoidaan"... Viesteihin ei vastata jne.

      Vuosia sitten tilasin viimeksi, silloin kaikki meni ok ja siksi uskalsin nyt koittaakin. Taisi kyllä tämän kokemuksen perusteella olla viimeinen tilaus...

    • Tyytyväinenasiakas

      Hyvä kokemus! Tilasin alkuviikosta ja tavarat ehtivät perille muutamassa päivässä, kaikki oli niinkuin piti ja enemmän. Paketissa oli ylimääräisen näytteen lisäksi myös viesti, jossa toivotettiin ihanaa päivää. :)
      Suosittelen!

    • Pisepa

      Minulla on useamman vuoden kokemus tästä nettikaupasta. Olen ollut erittäin tyytyväinen, paitsi joulukuusta 2017 alkaen. Heille oli tullut valtava määrä tilauksia, joista eivät enää selvinneet muutamassa päivässä ja jouduin odottelemaan niin. 3 viikkoa. Siitä odottelusta sain 30% alennuksen seuraavaan tilaukseen, joka mielestäni on ihan hyvä alennus. Jälleen olen odotellut pakettia 3 viikkoa. Paketti oli eilen lähtenyt varastosta. Sitä ihmettelen, miksi he eivät hanki lisää henkilökuntaa, jos viivästyminen johtuu henkilökunnan vähyydestä. Voisiko Fitnessfirstin johtaja kommentoida kysymykseeni? Muutoin jatkossa pitänee harkita firman vaihtoa.

      • gdr

        Eipä tule toista kertaa kyseistä puljua käytettyä... asiakaspalvelu tökkii tosi pahasti ja lupauksia ei pidetä.


    • fitnessvoittaja

      On kokemusta, tuotteet tulevat viikolla ainakin nopeasti, ja tilasinpa vielä useamman tuotteen, tulivat kaikki yhtäaikaa! Suosittelen kaikille, samalla sain tilaisuuden saada, Vuoden kuntosali jäsenyyden, fittness ohjaajalla tai ilman (3kk), ja koko vuodeksi kuntosali käyttöön, käykää katsomassa

      http://lnkclik.com/6E3c

      Lähin kuntosali jäsenyys, irtosi, hyviä kampanjoita tulee lisäksi, suosittelen!

    • Anonyymi

      Kokemukseni mukaan toimii kuitenkin hyvin. Vaikka toimitusaikataulu petti pahoin (varastojärjestelmään liittyen) ja yksi tuote jäi tällöinkin matkasta, oli asiakaspalvelu kuitenkin hyvää. Sähköposteihin vastattiin, ja lopulta tuotteiden - kahdessa erässä - saavuttua, olivat saamani hyvitykset reiluja.

    • Anonyymi

      Ei ole minun koskaan tarvinnut aiemmin negatiivista arvostelua yhdestäkään firmasta kirjoittaa, mutta nyt on pakko. Tilasin Fitnessfirstistä tuotteita, ja kun ei pariin viikkoon kuulunut mitään, laitoin viestiä ja lopulta sanoivat että yhtä tuotteistani ei ollutkaan ja sivut olivat näyttäneet väärää saldoa. Eivät olleet vaivautuneet näköjään ilmoittamaan siitä minulle heti, vaan vasta kun perään kyselin.

      Rahojen palautusta piti odottaa taas pari viikkoa ja ne tulivat tilille vasta, kun uudestaan kyselin niiden perään.

      No laittoivat korvaukseksi 15% alennuksen seuraavasta ostosta.

      Halusin vielä antaa mahdollisuuden ja tein nyt uuden tilauksen, johon käytin tuota alennusta (joka ei ollut paljon, koska muutkin saivat kaikesta 10%). No odottelin, miksei tilausta kuulu, ja nyt sieltä tuli vastaus, että saldo näytti väärin ikä tuotteitani heillä ole, ja laittavat liikkeelle rahojen palautusta. Pyysivät varautumaan jopa 2 viikon odotteluun ennen kuin rahat ovat tilillä.

      Alkaa rehellisesti sanottuna tuntua siltä, että tekevätkö tätä tahallaan. Siis ottavatko asiakkaiden rahoja sijoittaakseen niitä ja palauttavat siksi niin suurella viiveellä vai mistä johtuu.

      Itse asiassa tämä oli jo kolmas ongelma saman puljun kanssa, joten tyhmyydestä saan syyttää itseäni. Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me. En kajoa tähän firmaan enää koskaan. Onneksi laadukkaita pähkinöitä ja superfoodia vielä edullisempaan hintaan saa nykyisin muistakin firmoista, jotka oikeasti toimittavatkin tuotteet.

    • Anonyymi

      Jos joku vielä lukee näitä tänäkin päivänä niin halusin vain sanoa, että erittäin hyvä! Sain tilauksen nopeasti ja säästin varmaan puolet kun tilasin täältä🙏🏼😁 erittäin jees!

      • Anonyymi

        Höpöhöpö


    • Anonyymi

      Ei vastata soittoihin,viestiin,sähköpostiin. .......eivät välitä asiakkaistaan. Siksi vaihdan seuraavaan puljuun .

    • Anonyymi

      Tilasin eilen, paketti saapui jo tänään pienen lahjan kera. Voin todella lämpimästi suositella!

    • Anonyymi

      Pari aikaisempaa kertaa paketti tullut 1-2 päivässä, nyt tilaus tehty 5 päivää sitten ja ei ole vielä edes lähetetty.

    • Anonyymi

      Sunnuntaina tein FF.lle tilauksen...tänään tiistaina ei mitään lähetysilmoitusta ainakaan vielä---- ootellaan.

      • Anonyymi

        Joo sitä kiirehdittiin. tuli erittäin ystävällinen WhatsApp-viesti tiedusteluuni. Mainittiin että ruuhka voi aiheuttaa viiveitä....
        No nyt seuraan koodia ..hieno firma!:).


    • Anonyymi

      Pitää paikkansa.Kaikki loppu

    • Anonyymi

      Todella törkeän hidas lähetys ja asiakaspalvelu ei vastaa viestiin. En ikinä enää tilaa ja yritän perua kaupat jotka nyt tehty kun ei vaan mitään kuulu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6925
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3908
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      39
      1980
    Aihe