Tässä kävi nyt näin, että koneemme tuli tänään huollosta,kun liitin ipodin siihen, iTunes kysyi: siirretäänkö ostokset iPodiin vai ei, jotain tämmöistä, painoin ei, ja se tyhjensi iPodin 2000 kappaleineen ja korvasi omalla, muutaman biisin sisällöllä.... Nyt kyllä ketuttaa pahimman kerran.. Mistä saisin ne takaisin , onko siihen mitään mahdollisuutta? Olisin tuhannesti kiitollinen jos joku osaisi neuvoa, vaikka itse en usko, että' aika uudessa' koneessa olisi ennestään vanhoja biisejäni tallessa..
Niin ja toki iPod ja iTunesini eivät ole melkein koskaan olleet samanlaiset..
Apua:(
Onko mitään mahdollisuutta saada iPodin kappaleet takaisin?
3
132
Vastaukset
- 1stMacFinn
Helppoa kuin heinänteko, palautat ne biisit siitä varmuuskopiosta ulkoiselta levyltä siihen koneeseen ja synkronoit iPodin.
Niin me muut tehdään tossa tilanteessa. - Kalakkuna
Eli ensi kerralla otat heti varmuuskopion ITunes kansiosta vaikka kopioi / liitä komennolla, jos kone hajoaa, vaihtuu tms. niin palautat vain sen kopion uuden koneen Itunes kansion tilalle ja synkronoit Ipodin.
Toki ohjelmasi saat uudestaan sieltä Itunes storesta, siellä on sellainen lataus historia kohta oikealla pienellä, sieltä saat kaikki ikinä lataamasi takaisin.
Ohjeita löytyy Applen sivuilta.
http://www.apple.com/fi/support/ipod/ - enpidäitunesista
Juu kiitos !! Seuraavalla kerralla teen todellakin varmuuskopiot..!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728