Paras dildo?

joulushoppaaja

Terve.

Mikäköhän mahtaisi olla hyvä ja laadukas dildo kumppanille? Tarkoitus olisi siis ostaa lahjaksi vanhan halpisvehkeen tilalle.

Perus kaalimato vaikutti kumppanin mielestä liian isolta. Mietinkin tuossa, että onko se pienempi versio mistään kotoisin. Kun tarkoitus olisi tosiin löytää mahdollisimman hyvä laite. Onko siinä pikku versiossa vähemmän säätöjä kun isossa. Ja onko niissä jotain "ohjelmia".

Toinen vaihtoehto mitä mietin oli joku Lelo tuote, mutta ovatkohan ne sen parempia?

Toisaalta kumppani on sanonut, että nykyinen on vähän kova, mutta veikkaan, että koko, värinän laatu ja monipuolisuus on silti ne tärkeimmät,

Nyt siis paras lahja ikinä hakusessa ja valinta pitää tehdä huolella, joten kiitokset kaikille jotka viitsivät vastata.

3

644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdffds

Kaalimato on kyllä vibraattori.

Paras lelu noin yleisesti ottaen, keneltä tahansa laitetta käyttäneeltä kysyttäessä, on ehdottomasti Hitachin magic wand.

• great head

Meillä kansa montaa sauvaa kokeiltu, kaalimadosta samat tuntemukset, eli liian isolta tuntui. kaalimato.comissa myytävä Eden - Silikoni sauva on ollut hyvä hankinta, on mukavan pehmeä, ja sopivan kokoinen, sekä vibra tuntuu oikeassa paikassa. Mutta vielä parempi on ollut Great Head niminen erittäin taipuisa ja pehmeä sauva, tuosta on tullut kestosuosikki meillä :)

• joulushoppaaja

Ok, kiitos vinkistä. Pitää kattoa vielä toi eden ja great head. Kysyin vähän muuallakin ja toi Lelon kaksi sauvaa sai siellä enemmistö äänet, joten olen niihin sitten kääntymässä. Hiukan tyyriitä ovat mutta ainakin ovat saaneet kovasti kehuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6933
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3290
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      36
      2862
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2113
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2057
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      1980
    Aihe