Syyskuun kolmantena vuonna 2002 kävin hammaslääkärillä poistattamassa tikit suusta. Sen jälkeen poskea särki ja koko suu oli kipeä. Päätin, etten syökään lounasta. Sitten jäi päivällinen, sitten iltapala. Seuraavana päivänä päätin jättää aamupalan syömättä, myös lounas jäi. Lopulta söin purkillisen ananasta. Tätä jatkui viikkoja, laihduin 12 kiloa. Sen jälkeen paino on jojotellut edestakaisin muutaman kuukauden välein. Minulla on syömishäiriö, joka alkoi syyskuun kolmantena vuonna 2002.
Eräs käännekohta
Vaaraton
3
1041
Vastaukset
- Huolestunut
...´saanut minkään sortin apua syömishäiriöösi, vai oletko yksin ongelmasi kanssa...?
Surullista, toden teolla...- Vaaraton
Olen saanut apua, mutta vielä ei ole tärpännyt. Toisin sanoen en ole parantunut.
- Marketta
Vaaraton kirjoitti:
Olen saanut apua, mutta vielä ei ole tärpännyt. Toisin sanoen en ole parantunut.
...syömishäiriö. Välillä herkuttelen ylettömästi, välillä en syö mitään
Suututtaa kun ei osaa pitää itseään tasapainossa. Eilen taas aloitin paranemisen. Laitan joka suupalan ylös, etten syö liikaa, en liian vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197526Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista776494- 955244
- 524595
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494256- 2304159
- 444065
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283938- 583080
- 482576