Olisko jollakulla tietämystä ? Nimittäin HP-n Navigaattoreista ja sitten vielä eriteltynä Navigaattorin päivityksestä?! Olen valitettavasti tuon kyseisen laitteen
hankkinut ja sehän tietenkin kaipaa päivitystä, mutta mistä ?? Mistä ihmeestä
siihen löytää päivityksiä? Olen tuossa selaillut sivustoja joilla on eri merkeille
luvassa noita päivityksiä, vaan eipä mainita HP-tä edes nimeltä.
Kaikki tieto mitä laitteesta löytyy, on; " iPAQ Traveller Companion "
HP = onko huono paska?
5
167
Vastaukset
- navigators.....
Voisit kirjoittaa tänne, miten päädyit HP navigaattorin omistajaksi, kun kaupat on täynnä tomtomeja ja garmineja?
- eikkanenko
Joop !
Tässä vähän kulmien alta kyräillen voinen paljastaa, eräästä Pohojanmaalaisten omistamasta/perustamasta ns. huutokaupasta. Meni jokunen satanen, tuli Nokian puhelin - arvokas ja tää HP, `jonka kanssa nyt hypistelen` Jospa jollakulla ois pientä vinkkiä.... päivityksistä ! - halvalla hyvää?
Juu huuto- ja nettikaupoista saa halvalla, mutta saako sen jälkeen hyvää palvelua. Itse olen ostanut kaikki ostokseni oman paikkakuntani kaupoista. Olen maksanut enemmän, mutta tiedän, mitä ostan ja palvelu pelaa ostamisen jälkeenkin.
- mitäs sanoo
ohjekirja?
- heze69
*eipä niihin HP kämmenmikroihin/navigaattoreihin oikein löydy mitään tompan päivityksiä, johtunee siitä käyttiksestä (Windows Mobile 5)
*aikoinaan HP:n sivustolta löytyi pykälää uudempi versio, mutta siihen ne "päivitykset" sitten loppuivatkin -liekö vuosi ollut jotain (2006/2007)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225294- 254478
- 282591
- 342274
- 372018
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101204