Ostin järkkärin,

Tarvii apuvaa

mutta nyt pikku ongelma...Muistikortti ei mee paikoilleen vaan ponnahtaa heti pois.
Mistä moinen johtuu??

7

195

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työnnä

syvemmälle.

• Kuten tuo toinenkin vastaaja lausui, työnnä pohjaan asti ja pysyy. Pois saat sen painamalla taas uudelleen pohjaan jolloin se ponnahtaa hieman ulos ja sen jälkeen vain nyppäät sen hoteisiisi.

• Tarvii apuaa

Olen työntäny kortin pohjaan saakka ja valo vilahtaa,mut silti ponnahtaa pois...

• Kokeile muualle

Oks sulla ees oikeenkokonen kortti? Kokeile toisella kortilla pitäshän sen jumittua
      jos koittaa panna väärinpäin ei se mee sinne.
      periaattees mekaaninen vika kortinlukijassa ei oo mahoton eli jos omistat erillisen
      kortinlukijan kokeile korttia siihen samankokoseen reikään jos se menee sinne eikä kameraan cardissa
      tuskin on vikaa.

• Läppäreissäkin on aika yleisesti lukija SD sarjan korteille, sillä on hyvä kokeilla. Se tosin saattaa olla aika piukassa se viimeinen milli. Käytössäni oli joku aika sitten läppäri jonka lukijan kuvittelin olevan rikki juuri tuosta syystä. Kerran kuitenkin ajattelin, jos se on viallinen niin tuskin se siitä sen enempää suuttuu vaikka painan mielestäni normaalia lujempaa, tuo oli oikea ratkaisu sillä siitähän se lähti toimimaan. Kortti piti työntää mielestäni normaalia syvemmälle ja se oli aika piukka paikka mutta toimi.

• oikeinpäin

Työnnätkö sen oikeinpäin?

• ei mee?

Veikkaan, että aloittajan ongelma johtuu pelkästään voiman puutteesta. Korttia (varsinkin uutta) pitää painaa reippaasti pohjaan asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2020
    Aihe