Kävinpä sitten gigantissa ja huomasin tuotteen joka oli tarjouksessa vain sen päivän.. Myyjä lupasi laittaa tuotteen sivuun, tulisin myöhemmin samana päivänä rahojen kanssa tuotteen hakemaan.
Noh, kun saavuin liikkeeseen takaisn, niin tottatahan toki olivat tuotteen myyneet. Vaikka nimenomaan lupasivat sen mulle säilyttää Kaikki kuulemma menivät (toki hyllyssä näytti ainakin mallit olevan paikallaan, olis sekin kelvannut..)
Soitin sitten jälkikäteen gigantin aspaankin. Lupasivat oikein asian selvittää. Tulos, ei voi mitään kaikki oli menneet. Noh, valetta kylläkin, nettikaupan mukaan keskusvaraston tilanne 100 kappaletta. Eli valetta kaikki!!
Ei oikein säväytä tämä GIGANTIN toiminta ja asiakaspalvelu!!
GIGANTTI
5
610
Vastaukset
Tietoisuus varastosaldoista taitaa olla toisinaan heikkoa.
Itse ostin pesukoneen, kuivausrummun ja välitason. Pesukone on ollut kohta 2kk käytössä. Kuivausrumpu tuli kuukausi sitten. Välitasosta olen soitellut muutaman kerran asiakaspalveluun. Eivät tiedä tilannetta ja lupaavat ottaa yhteyttä. Tarkoittanee sitä että soittavat kun tietävät ja sen takia soittoa ei ole vielä kuulunut.
Jos varastosaldojen mukaan luvataan viikossa, niin se voi olla 2kk tai enemmän. Vielä en tiedä milloin tulee.- fhthrjhedgj
Tyypillistä Gigantin toimintaa. En suosittele kyseistä ketjua kenellekään. Minä sieltä aikoinani ostin kaikenlaista elektroniikkaa, 90% on hajonnut lähes heti takuuajan umpeutumisen jälkeen.
Lisäksi minua ärsyttää nämä takuut, joista rahastetaan. Ainakin ennen lupailivat suullisilla sopimuksilla, että vaikka itse rikkoisi laitteen, niin takuu korvaa. Tuosta takuusta joutui maksamaan.
Kiertäkää tuo Gigantti kaukaa.
Se on vaan turhaa maksaa liikaa, niinhän ne itsekin sanovat. Gigantti kun ei ole halpa.Ai, että Gigantti saa samasta mallista ne huonot yksilöt ja muut myy paremmat? Sen ymmärtää jos sinne valikoituu ne huonot mallit, jotka muidenkin myyminä on huonoja.
Ei ole vieläkään lokakuun alkuun luvatulle osalle Gigantissa toimituspäivää tiedossa. Kolmannen soiton jälkeen vahvistivat sen tiedon (jokainen soitto on ollut eriviikolla kuukauden aikana). Hyvä jos tulee postissa niin ei tarvii enää itse mennä sinne...
Gigantin toimintaa on viallista.
Työntekijät ovat paskaisia ja niiden tuotteet menevät rikki 90%.
Eivät koskaan ole auttavia ja raivostuu joka kertaa kun keskustelee niiden palveluihmisten kanssa
Kaikki vihaavat giganttia- Giga_Antti
Lisää kokemuksia gigantista:
http://www.verkkoshoppailu.com/2012/04/04/gigantti/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144